Skip to main content

חדשות

אגף התנועה של משטרת ישראל ביום המודעות לחניית נכים 2011

קטגוריה: חדשות העמותה

אגף התנועה של משטרת ישראל בשיתוף פעולה עם נגישות ישראל ביום המודועות זו השנה השלישית ברציפות

 

במסגרת שיתוף הפעילות התבצעה אכיפה מוגברת ופעילות הסברה, זאת במטרה להעלות בקרב הציבור את המודעות בדבר איסור חניה במקומות השמורים ומיועדים לנכים בלבד. "לרגל יום המודעות הלאומי לחניית נכים ביצע אגף התנועה שורת פעולות במישור ההסברתי כמו גם אכיפה מוגברת להטמעת חשיבות הנושא במישור הערכי והחוקי", כך מוסר מפכ"ל המשטרה רנ"צ יוחנן דנינו.

 

לצד פעילות ההסברה שערכו הגופים החל בבתי ספר וכלה במוסדות וחברות גדולות וכן קמפיינים פרסומיים, התקיימה כאמור פעילות אכיפה מוגברת. זו נערכה באופן גלוי וסמוי במרכזי קניות ובילוי הסמוכים לצירים בינעירוניים ובתוך הערים. נדגיש כי על פי החוק, חנית רכב על ידי נהגים שאינם מורשים במקומות השמורים לנכים גוררת קנס בגובה 1,000 שקלים. כמו כן, באגף התנועה מציינים כי עבירה זאת מוגדרת על ידם כעבירת "בריונות כביש" ועל כן נאכפת באופן ממוקד ומתחילת 2011 מ-15 אלף דו"חות. "אכיפת החוק בנושא חניית הנכים הינה משימה מוסרית ותעבורתית המתבצעת מדי יום על ידי שוטרי משטרת ישראל", מוסיף דנינו.

 

משטרת התנועה סייעה בהפצת המסר בעמוד הפייסבוק שלה ובפעילות מול התקשורת וכן קיימה הדרכות לשוטרי אגף התנועה בשיתוף צוות העמותה להכרות עם עולמם של אנשים עם מוגבלות והחשיבות הקיימת בזמינות חניית נכים והאכיפה המוגברת הנדרשת.

 

עמותת נגישות ישראל מבקשת להודות מקרב לב לכל הצוות המסור במשטרה שסייעו לנו בשיתוף הפעולה ביום המודעות לאלון לבבי, מאיר בן גל, לילך ואיתמר .

 

ומאחלת לשנים רבות של עשייה משותפת לקידום המודעות לנושא חניות נכים.

 

הלוגו של אגף התנועה של משטרת ישראל

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן