Skip to main content

חדשות

אות "ארגון נגיש" הראשון הוענק לחברת IKEA ישראל

קטגוריה: חדשות העמותה

אות "ארגון נגיש" הוענק לרשת IKEA ישראל, לאחר שעמדה ויישמה את כל הפרמטרים הנדרשים בתקנות הנגישות בארגון מסחרי, והיא הרשת הקמעונאית הראשונה בישראל שזוכה לתואר זה בענף.

בטקס הענקת האות, שהתקיים ב- 13/02 במסגרת כנס "נגישות בעסקים" שערכה נגישות ישראל, השתתפו ולקחו חלק שר האוצר יאיר לפיד, שלומי גבאי מנכ"ל

IKEA ישראל, יובל וגנר יו"ר עמותת נגישות ישראל ומיכל רימון מנכ"לית העמותה.

יובל וגנר, יו"ר עמותת נגישות ישראל: "איקאה היא הארגון הראשון בתחום הקמעונאות בהפיכתו לארגון נגיש ל 100% מהלקוחות. הרשת החלה את תהליך ההנגשה שנים רבות לפני החקיקה והתקנות שנכנסו לתוקפן רק לפני כחודש. כשהמטרה היא לייצר מצב בו הארגון יהיה נגיש על כל שרותיו וממשקיו עם 100% מלקוחות ובפרט לקוחות עם מוגבלות (מוגבלויות פיזיות, חושיות – ראיה / שמיעה, קוגנטיביות ונפשיות) לכבוד לנו להעניק את אות הארגון הנגיש לאיקאה ישראל על היותה מודל לחיקוי הן מבחינת הנגישות והן מבחינת יחסה ללקוחות עם מוגבלות כשווי זכויות כלקוחות צרכניים."

לדברי שלומי גבאי, מנכ"ל רשת איקאה ישראל: "אנו שמחים על קבלת אות "ארגון נגיש" מעמותת נגישות ישראל. לאחר שפעלנו להנגשת חנות נתניה, ראשל"צ וקריית אתא, אני גאה לומר כי השנה הרחבנו עוד את הפעילות שלנו למען הקהילה ופעלנו להנגשת כלל שירותי הארגון לאוכלוסיות עם מוגבלות החל מאתר האינטרנט, דרך שירות הלקוחות וכלה בעזרים פיזיים בחנות. קבלת האות מהווה עבורנו נדבך נוסף ביישום החזון האיקאי ליצירת חיי יום טובים יותר לאנשים רבים ככל האפשר ואנו שמחים על ההזדמנות לעשות זאת עוד בטרם אושר החוק שמקדם את הנושא. כארגון הראשון בתחום הקמעונאות, אשר מנגיש את מתקניו למען האוכלוסיה, אני קורא למנכ"לים נוספים לפעול בצורה דומה לשנות את התפיסה העסקית ולהטמיע תהליכי הנגשה בבתי העסק שלהם. הפניה ליותר קהלי יעד פוטנציאלים, במקרה זה אוכלוסיות עם מוגבלות מובילה את בית העסק לרווח עסקי, תדמיתי וחברתי. אני סמוך ובטוח כי צעד זה יהווה אף מודל לחיקוי בסניפי איקאה נוספים ברחבי העולם".

יאיר לפיד, שלומי גבאי, יובל וגנר ומיכל רימון בטקס

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן