Skip to main content

חדשות

איילון קיבלה את אות הארגון הנגיש המשודרג מטעם עמותת נגישות ישראל

קטגוריה: חדשות העמותה

♦ אריק יוגב, מנכ"ל איילון: בשנים האחרונות השקענו משאבים רבים ביצירת פלטפורמות ונהלים, שמטרתם לייצר ערכים של נגישות לשוויון עבור כלל לקוחות, סוכני ועובדי איילון מתוך מחויבות ואחריות חברתית ♦ את פרויקט ההנגשה הובילו באיילון סמנכ"ל אגף תפעול ונגישות של החברה, אנדריי גרודנוב וכן יותם רז, רכז הנגישות באגף

יובל וגנר, יו"ר עמותת נגישות ישראל, העניק ב-2.11.22 את "אות ארגון נגיש המשודרג" למנכ"ל איילון, אריק יוגב, ולצוות מחברי ההנהלה, בטקס שהתקיים בחברה. האות ניתן לראשונה לחברה במשק הישראלי.

דריה בודניאצקי, יותם רז, אריק יוגב, יובל וגנר, אנדריי גרודנוב, רחלי רגב
מימין: דריה בודניאצקי, יותם רז, אריק יוגב, יובל וגנר, אנדריי גרודנוב, רחלי רגב

נמסר כי איילון פועלת ומקדמת את נושא הנגישות בליווי עמותת נגישות ישראל, כשמטרת הפרויקט הנרחב היא לסייע בהנגשת כל ההיבטים הנוגעים למתן שירות ללקוחות ובכלל זה המבנים שבאחזקתה או בבעלותה והמוצרים והשירותים של איילון. זאת, כדי לאפשר לכל לקוחותיה שירות נגיש, רגיש ושוויוני כמו גם לעמוד בדרישות הוראות החוק לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות והתקנות על פיו.

אות ארגון נגיש המשודרג ייחודי בכך שעל מנת לקבלו, על החברה לא רק לעמוד בהוראות הרגולציה בתחום ההנגשה, אלא להדגים מחויבות גדולה לתחום, הכוללת התאמה של כלל פלטפורמות השירותים (הפיזיות והדיגיטליות) לכל סוג של קושי (ראייה, שמיעה

, הליכה ועוד). את פרויקט ההנגשה הובילו באיילון בהצלחה רבה סמנכ"ל אגף תפעול ונגישות של החברה, אנדריי גרודנוב וכן יותם רז, רכז הנגישות באגף.

לדברי יו"ר עמותת נגישות ישראל, יובל וגנר

: "לאורך כל התהליך התרשמתי מאד מהפעילות האינטנסיבית של מנהלי ועובדי חברת איילון, שחרטה על דגלה לקדם את התהליך החשוב והנדרש כל כך – לתת שירות שוויוני לאדם עם מוגבלות מתוך מתן כבוד והגנה על פרטיותו, ובהתאמת שירותיה הניתנים לכלל הציבור ללא אבחנה ושוני. לא בכדי, מדובר בפעם הראשונה שאנו מעניקים את אות ארגון נגיש המשודרג לחברה במשק הישראלי וכולי תקווה שארגונים וחברות מובילות נוספות בישראל ילכו בעקבות איילון, על מנת לאפשר לכלל בעלי המוגבלויות בישראל ליהנות מקבלת השירותים השונים באופן עצמאי ובבטיחות מרבית".

בדבריו בטקס ציין אריק יוגב

: "אנו גאים ביותר להיות החברה הראשונה במשק הזוכה בכבוד הכל כך חשוב הזה. השקענו ונמשיך להשקיע בתהליך התאמה והטמעת נהלי מתן שירותי החברה השונים עבור אנשים עם מוגבלויות בכל ההיבטים, החל מהנגשת מרכזי קבלת הקהל שלנו, כולל חניות נכים ודרכי גישה, עמדות נגישות, הנגשת המוקדים הטלפוניים, גם לאנשים עם מוגבלות בשמיעה, דיבור ומוגבלויות קוגניטיביות, וכלה בהנגשת אתר האינטרנט וכלל ערוצי השירות הדיגיטליים שלנו ועוד ידינו נטויה".

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן