Skip to main content

חדשות

אירוע הוקרה למתנדבי אלביט – הפנינג נגישות

קטגוריה: חדשות העמותה

ביום חמישי ה- 2.11 קיימה חברת אלביט מערכות הפנינג נגישות חווייתי כחלק מרוח החברה וכחלק מיום הוקרה לעובדי אלביט מערכות המתנדבים בקהילה.

האירוע התקיים בכפר הנוער הדסה נעורים בבית ינאי ונפתח בהפנינג חווייתי שקיימה עמותת נגישות ישראל, במטרה לחשוף את עובדי החברה לעולם הנגישות ואנשים עם מוגבלויות, הגברת המודעות לנגישות, ויצירת נגישות שהיא מעבר לפיזית אלא גם תפיסת עולם חברתית.

באירוע השתתפו כ

150 עובדים וחברי הנהלה, כולל נשיא ומנכ"ל החברה בצלאל (בוצי) מכליס, אשר טעמו, הקשיבו, מיששו, ולקחו חלק פעיל בהתנסות בסוגי מוגבלויות שונות.

ההפנינג כלל פעילות במספר תחנות להתנסות חווייתית ביניהם רכיבה עיוורת על אופני טאנדם.

אופני הטאנדם בנויות כשני זוגות אופניים מחוברים כאשר מקדימה יושב הקפטן ומוביל את הרכיבה ומאחוריו יושב אדם עם מוגבלות בראייה אשר משמש כשותף פעיל ברכיבה.

 

המשתתפים התנסו ברכיבה עיוורת כאשר כיסו את עיניהם ויצאו לרכיבה עם הקפטן. עובדת של החברה סיפרה על החוויה: "אני רוכבת שנים על אופניים, אבל באופני הטנדם עם כיסוי עיניים הרגשתי כאילו זו פעם ראשונה שלי על אופניים".

המשתתפים התנסו ברכיבה עיוורת  המשתתפים התנסו במשחק כדורסל בכיסאות גלגלים
המשתתפים התנסו ברכיבה עיוורת ובמשחק כדורסל בכיסאות גלגלים

 

המשתתפים נהנו ממשחק כדורסל על כסאות גלגלים, ריצה עיוורת בה אחד המשתתפים רץ עם עיניים מכוסות בעוד השני ללא כיסוי העיניים רץ לצדו, טעימת עיוורות של גלידות, התנסות בשפת הסימנים, מסלול מכשולים בכיסאות גלגלים ועוד.

 

את הפעילות בתחנות הובילו מדריכי העמותה עם מוגבלויות שונות שחשפו בפני המשתתפים את סיפורם ועולמם האישי- האתגרים, ההצלחות והדרך ליצירת חברה מכילה ונגישה יותר.

 

המשתתפים עברו מסלול מכשולים עם כיסאות גלגלים  המשתתפים התנסו בריצה עיוורת
המשתתפים עברו מסלול מכשולים עם כיסאות גלגלים והתנסו בריצה עיוורת

 

 

המשתתפים התנסו בתקשורת ללא שמיעה ובשפת הסימנים

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן