Skip to main content

אפליקציית בדיקת תו נכה לרכב – CheckTav

קטגוריה: חדשות מתחום הנגישות

אפליקציית בדיקת תו נכה לרכב הינה אפליקציה ייחודית המאפשרת לכם לבדוק באופן מידי, האם הרכב החונה בחניית הנכים הינו רכב לו הוקצה תו חנייה, על ידי משרד הרישוי.

 

באמצעות הקלדת מספר הרכב תבצע האפליקציה בדיקה מהירה מול פרטי הרכבים המתעדכנים מידי יום כפי שפורסמו על ידי משרד הרישוי ולבדוק האם לרכב החונה, יש תג נכה.

 

אפשרויות חיפוש נוספות הן: הקראת מספר הרכב לאפליקציה באמצעות לחיצה על הרשמקול המופיע בתיבת החיפוש, בצד ימין, או סריקת מספר הרכב באמצעות מצלמת הטלפון. האפליקציה תבצע בדיקה מהירה ותעדכן אתכם תוך מספר רגעים, האם הרכב הינו רכב עם תג חניה לנכים. 

 

צילומי מסך מתוך האפליקציה
צילומי מסך מתוך האפליקציה

 


למי מיועדת האפליקציה? לכל אחד ואחת מכם או מכן, בין אם אתם בעלי חניונים ובין אם אתם בעלי תו חניה לנכה ומעוניינים לדעת האם הרכב החונה בחניית הנכים הינו רכב מורשה לחנייה. האפליקציה הינה חינמית לשימוש ואינה שייכת למשרד הרישוי
. 

 

אפליקציית בדיקת תו נכה לרכב, הינה פרי פיתוח של פט-טק פתרונות טכנולוגיים והיא ניתנת לשימוש חופשי במסגרת תנאי השימוש. פט-טק פתרונות טכנולוגיים אינה יכולה להתחייב כי הנתונים המוצגים באפליקציה נכונים או עדכניים. 

 

הנתונים המוצגים נשענים על הפרטים המפורסמים על ידי משרד הרישוי ומתעדכנים מעת לעת. תוכלו לשתף את אפליקציית בדיקת תו נכה לרכב, לחברים, משפחה ועוד. 

 

להורדת האפליקציה בחנות Google Play לחצו כאן

 

בקרוב האפליקציה תהיה זמינה להורדה גם ב App Store

אפליקציית בדיקת תו נכה לרכב - CheckTav

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן