Skip to main content

חדשות

ארה"ב: מדינת קונטיקט השיקה אתר המרכז את כל השירותים לגיל הזהב

קטגוריה: חדשות מהעולם

מדינת קונטיקט השיקה לאחרונה אתר חדש בשם Long Term Care , המספק מידע על טיפול ושירותים בריאותיים ארוכי טווח לכלל האוכלוסייה ובעיקר לגיל השלישי

מרבית האנשים יזדקקו יום אחד לעזרה בביצוע הפעולות היומיומיות, הן בשל גילם המתקדם, בשל תאונה, מחלה או נכות. לשם כך הקימה מדינת קונטיקט אתר, שנועד לספק לתושבים מידע מרוכז ומקיף על טיפול בריאותי ארוך טווח. האתר פונה הן לתושבים הזקוקים לטיפול כעת, הן למשפחות שלהם ואפילו לאנשים הרוצים לדעת איזה טיפול יוכלו לקבל במקרה שתפקודם ייפגע ביום מן הימים. באתר ניתן למצוא את כל המידע על טיפול ארוך טווח עבור אנשים עם מוגבלות חולים במחלות כרוניות וחולים אחרים הזקוקים לטיפול ועזרה בבית, טיפול במעונות יום ועד טיפול במוסדות שונים.

מה באתר?
ניתן למצוא באתר מידע רב בנושאים הבאים:
 מהו טיפול לטווח ארוך?
 הגדרת הצרכים
 איתור טיפול ותמיכה
 מקומות מגורים
 תכנון לעתיד
 זכויות ועניינים משפטיים
 מדריך נותני שירותים

התוכנית לטיפול לטווח ארוך של מדינת קונטיקט לשנת 2007 מכסה שירותים הנדרשים בכדי לעזור לנזקקים בפעולות בסיסיות כגון אכילה, לבוש, רחצה או ביצוע של פעולות הנדרשות לחיים עצמאיים כגון קניות, ניהול פיננסי או ניקיון הבית. על פי ההערכות, מספר האמריקאים שיזדקקו לטיפול אורך טווח עלול לטפס מ-15 מיליון בשנת 2000 ל-27 מיליון בשנת 2050. הדרישה לשירותים מסוג זה בקרב תושבי המדינה מעל גיל 40 צפויה לעלות בכ-28% – מ-188,031 בשנת 2006 ועד 240,238 בשנת 2030.

מקור: ידיעון ממשל זמין

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן