Skip to main content

ארוחת טעימות חושיות למתנדבי העמותה

קטגוריה: חדשות העמותה

המשותף למשרד הפרסום גלר נסיס, צוות הלוביסטים מאימפקט, ומשרד עורכי הדין זיסמן אהרוני גייר, הוא שכולם מלווים את עמותת נגישות ישראל לאורך כל השנה בהתנדבות. כאות תודה הוחלט להזמינם לארוחת חושים. בערב זה הם עבדו הרבה יותר קשה.

צוות גלר נסיס בעיניים מכוסותאת המנה הראשונה אכלו הסועדים כשעיניהם מכוסות, תוך כדי טעימת יינות שניתנו באדיבות יקבי רמת הגולן. צוות הייקב, העביר הרצאה קצרה על סוג היינות וההבדלים ביניהם. לאחר מכן, איציק בן דוד מהמרכז הישראלי לכלבי נחיה סיפר לסובבים על הקשיים שעוברים אנשים עם מוגבלות בראיה בחיי היום יום ובבואם למסעדה.

 

צוות זיסמן אהרוני גייר בידים כבולותאת המנה השניה, אכלו הנוכחים, כשידיהם מקובעות בתוך כפפת בישול, וגילו שזוהי חוויה מאד לא פשוטה לחתוך סטייק, כאשר אתה לא יכול להזיז את מפרק היד והאצבעות. יובל וגנר, יו"ר עמותת נגישות ישראל, סיפר על נגישות פיזית, מהי וכיצד ניתן לפתור את הבעיה במסעדות.

 

בהפסקה בין המנות, תיאר סמי סירואה מתורגמן לשפת סימנים, את חיי והווי האנשים עם החירשות בארץ. ואף לימד מספר מילים בשפת סימנים, הקשורות לעולם הפרסום והכנסת. 

צוות אימפקט באוזניים מכוסותאת בחירת המנות, למנה אחרונה הציעו המלצריות, כאשר ברקע הושמע רעש של בית קפה חזק, ועל אוזניהם אוזניות מטווח. המנה האחרונה לוותה בהרצאתו של שלומי מארגון בקול , אשר הציג את קשיי האנשים עם לקות השמיעה בבואם למסעדות, תוך כדי נתינת דוגמאות מחייו האישיים.
במשימה האחרונה התבקשו הנוכחים לתאם פגישה ללא יכולת לדבר, הרעיונות היו מגוונים ומעניינים

 

תודה רבה למועדון הקצינים של מסעדת הג'ירף, יקבי רמת הגולן, המרכז הישראלי לכלבי נחיה וארגון בקול.

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן