Skip to main content

חדשות

אתר מחודש למשרד התקשורת – עונה על דרישות הנגישות לאנשים עם מוגבלות (חדשות ממשל זמין)

קטגוריה: חדשות מתחום הנגישות
אתר משרד התקשורת שודרג ועוצב מחדש והוא כולל כעת מידע נרחב וזמין, ומגוון שירותים לציבור ולגופים הפעילים בתחומים שבטיפול משרד התקשורת: טלפוניה, אינטרנט, טלוויזיה, רדיו ודואר.

אתר משרד התקשורת מספק עתה מענה איכותי ויעיל לציבור הרחב ולגורמים השונים הנמצאים בקשר עם המשרד. האתר תומך בדפדפן Firefox ועונה על דרישות הנגישות לאנשים עם מוגבלות.

מידע ושירותים לציבור הרחב
האתר מציע מידע רב ובכללו אינדקס שאלות נפוצות המסווג לפי נושאים. האינדקס מאפשר לכם לקבל תשובות קצרות וברורות במגון נושאים העולים על סדר היום הציבורי: בדיקת רמת הקרינה של טלפונים סלולריים, חיבור לערוצים 1 ו-2 ללא חיבור לכבלים או ללוויין, ניידות מספרים, תעריפי חברת בזק, זמני החיבור לאינטרנט המהיר ועוד.

אם אתם שוקלים לרכוש מוצרי תקשורת בחו"ל, כדאי גם להתעדכן בנהלים, מדיניות ואישורים לייבוא אישי של ציוד תקשורת המתייחסים לרכישת טלפונים, מכשירי ניווט וציוד קצה בחו"ל. מכשירים רבים אסורים לשימוש בארץ מכיוון שהם עלולים לשבש מערכות תקשורת אזרחיות וביטחוניות.

נכס נוסף שמציע האתר לציבור צרכני התקשורת הוא חוברת טיפים ובה אוסף עצות והמלצות להתקשרויות עם חברות תקשורת, רכישת ביטוח, מידע על תעריפי שירות ואזהרות מפני פעולות תרמית והונאה הנעשות באמצעות מכשיר תקשורת.

מידע ושירותים לגופים העוסקים בתחום
אם אתם מעוניינים לספק שירותי תקשורת תוכלו לקבל מידע למבקשים רישיון למתן שירותי תקשורת ולצפות בתקנות הרלוונטיות לסוג השירות שלכם.

לאחר שתקראו את המידע הנחוץ לכם, תוכלו להגיש בקשה למשרד התקשורת באמצעות טופס בקשה רלוונטי לתחום עיסוקכם, המופיע באינדקס טפסים להגשת בקשות ממשרד התקשורת.

מעוניינים לייבא ציוד תקשורת באופן מסחרי? האתר מציע לכם מידע ליבואנים של ציוד תקשורת, הכולל נהלים ורשימות של מעבדות המוסמכות מטעם משרד התקשורת לעריכת בדיקות של ציוד קצה.

 אתר משרד התקשורת
 אזור משרד התקשורת בפורטל gov.il 
 נושא מידע ותקשורת בפורטל gov.il

 

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן