Skip to main content

חדשות

בני טייטלבוים בדק עד כמה נגיש בנין הכנסת לנכים (רשת ב')

קטגוריה: חדשות מתחום הנגישות
אריה גולן: עכשיו לכנסת פחות מרבע חברי הבית השתתפו אתמול בדיון המיוחד במליאה, לציון היום הבין לאומי לאנשים עם מוגבלות כתבנו בכנסת בני טייטלבוים בדק עד כמה נגיש בנין הכנסת לנכים.
בני טייטלבוים: היום הבין לאומי למען אנשים עם מוגבלות מספק תירוץ מצוין לבחון את נגישות הכנסת לנכים שמרבים לפקוד את הבית הצטרפנו אל מומו נקוה נכה על כיסא גלגלים פעיל מרכזי לשיפור החקיקה למען הנכים ומספר את טלאותיו ביום שכל כולו מוקדש לנכים.
מומו נקווה: במקום בו התקיימו הדיונים והחלוקת מדליות והכל חיפשתי את השירותים במשך עשרים דקות ולא מצאתי במקום שנכים עלו דרך מדרגות ועזרו להם לטפס חילקו מגנים שמורים על נגישות אנחנו עדין רחוקים מהיום הזה, רחוקים רחוקים רחוקים.
בני טייטלבוים: במסגרת שיפוץ הכללי בכנסת נפרשו שטיחים במסדרונות אסתטי מאד אבל לא פרקטי ליושבים על כיסאות גלגלים.
מומו נקוה: שטיחים זה האויב של האנשים עם כיסאות גלגלים אוי ואבוי לנו אנחנו צריכים להפעיל כוחות ומי שיכול, רובנו לא יכולים אנחנו נתקעים באמצע השטיח גם אנחנו יכולים ליפול כי הוא נעצר אנחנו יכולים ליפול.
בני טייטלבוים: ובכניסה בקומה השלישית המעלית אומנם עובדת אבל הזכוכית שבורה אומר נקווה.
מומו נקווה: בכניסה לכנסת תראה איזה קבלת פנים יש לנו שימשה שבורה ושנה אני אומר להם רבותיי לא בואו תראו בואו תראו מפה מצד אחד עשו לך רמונט שם במליונים, פה זכוכית של 200 שקל 300 שקל שזה יהיה קבלת פנים שנרגיש בבית אנחנו באים לכנסת ישראל זה הבית שלנו.
בני טייטלבוים: למקום הוזעקו דובר הכנסת ומנכ"ל הכנסת רם בלשניקוב שהתחייב.
רם בלשניקוב: זהו סדק שבהחלט לא אסתטי יתוקן לאלתר.
בני טייטלבוים: בדיון המיוחד במליאה, ביציאה עשרות נכים באולם המליאה, בממוצע שר אחד ועשרים עד עשרים וחמישה חברי כנסת.

 
מקור: "הבוקר הזה", רשת ב', "קול-ישראל"
 

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן