Skip to main content

חדשות

בעקבות פנייתנו: הותקנה רמפת גישה במייצג 720 מעלות של האמן רון ארד במוזיאון ישראל

קטגוריה: חדשות העמותה

אנו שמחים להודיע שלאחר שפנינו למוזיאון ישראל לשפר את הנגישות של מייצג 720 מעלות של רון ארד. קיבלנו את תגובת המוזיאון שאלה יתקינו בימים הקרובים שביל גישה נגיש למייצג על משטח החצץ.

 

עדכון!!! היום 26.8.12, בבירור שערכנו, התבשרנו כי הותקנה רמפת גישה למיצג.

 

אנו מעריכים את החלטת המוזיאון להסדיר את ההנגשה.

 אודות התערוכה:

 

הפרויקט האחרון והמדובר של המעצב רון ארד למוזיאון ישראל בירושלים למשך שלושה שבועות בלבד. "720 מעלות" הוא מיצב שמגיע לישראל לאחר שזכה להצלחה גדולה בלונדון. 5,600 חבלי סיליקון, התלויים מגובה של שמונה מטרים ויוצרים עיגול מושלם שהופך לקאנבס דיגיטלי ריק להקרנות שונות. על גבי הווילון מוקרנות עבודות וידיאו של אמנים בולטים ומרכזיים מהארץ ומהעולם, ביניהם: כריסטיאן מרקלי (יוצר השעון), דייויד שירגלי, אורי גרשט, מאט קולישו ואחרים. הווילון – בן 360 המעלות – יוצב בגן האמנות במוזיאון. הצופים מוזמנים להביט עליו מהגן, אבל גם לצעוד אליו ולחצות דרכו. להיכנס דרכו אל חלל מיוחד, שיארח בכל ערב את הקהל לצד מיני מופעים מגוונים.

"720 מעלות" יהיה פתוח מדי ערב (להוציא שישי) בין השעות 20:30 ל-23:00. היצירות עצמן יוקרנו בלופ חוזר בן שעה. בכל ערב, בצורה בלתי מוכרזת וכמעין הפתעה קטנה יוצגו מופעים חד פעמיים משלל תחומים: מוזיקה, מחול, שירה, תיאטרון ועוד.

 

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן