Skip to main content

חדשות

האם אתם מטפלים בגישה למבנה המתנס לאוכלוסיה בעלת צרכים מיוחדים (רדיו ירושלים)

קטגוריה: חדשות מתחום הנגישות

מקור: ת.ד. 101, רדיו ירושלים

בונדי לוי:  אנחנו עם סימה עכשיו. שלום סימה.
סימה:  שלום וברכה.
בונדי לוי:  כן בקשה.
סימה:  צהרים טובים.
בונדי לוי:  כן.
סימה:  שאלתי מופנת לגלעד.
גלעד ויטנברג, מנהל מינהל קהילתי תלפיות:  צהרים טובים סימה.
סימה:  אני גרה, צהרים טובים. אני גרה בשכונה בשכונת תלפיות מזרח כעשרים שנה. עבדתי תקופה ארוכה עם אוכלוסיה בעלת צרכים מיוחדים גם בעירייה וגם עם עמותות שונות בעיר. שאלתי היא, אני מכירה את המבנה של המתנס שהוא באמת מבנה גדול ורב קומות, האם אתם מטפלים בגישה למבנה לאוכלוסיה בעלת צרכים מיוחדים שתהיה להם נוחה לבוא לקבל את השירותים היפים שלכם? זאת שאלתי העיקרית.
וברצוני לציין עוד דבר יפה שעשיתם השנה יחד יזמתם רעיון נהדר עם בית הספר והוא הגינה הקהילתית שלא רחוק מביתי. כל יום אני מפרידה אני משתדלת לעזור ולהפריד את הפסולת האורגנית ומקפידה לזרוק את הזבל האורגני לארגז הקומפוס שהעמדתם ליד הגינה. ועל כך יישר כוח.
בונדי לוי:  אוקיי סימה. הנה גלעד.
גלעד ויטנברג, מנהל מינהל קהילתי תלפיות:  אז קודם כל תודה על שתי השאלות סימה. נתחיל בנושא של באמת נגישות, אכן המבנה שלנו שהמקור נבנה כפסל סביבתי ובהמשך נבנה בו מנהל קהילתי הוא באמת מבנה שהוא לא נוח מבחינת הפעילות והוא לא נגיש. ולפני כחצי שנה הצלחנו אחרי מאמץ רב מאוד גם של הוועדה הפיזית ביחד עם תושבים וביחד עם החברה למתנסים וקרן לגאסי להנגיש את המנהל הקהלתי לבעלי צרכים מיוחדים ומוגבלויות.
ובאותה התרומה הצלחנו גם לבצע מהלך נוסף של הנגשת מועדון גיל הזהב שנמצא גם הוא בתוך השכונה ברחוב יעקב וייס וגם הוא כרגע מונגש עם רמפה ושירותים שבאמת מכבדים את התושבים עם מוגבלויות שיכולים להגיע, ליהנות משלל פעילויות מהבוקר ועד שעות אחר הצהרים עם תוכנית פעילות באמת יוצאת דופן, עם רכזים נהדרים.
בונדי לוי:  אוקיי.
גלעד ויטנברג, מנהל מינהל קהילתי תלפיות:  ועוד מילה אחת לגבי הגינה הקהילתית שזה באמת פרוייקט שקודם כל אני חושב שפרוייקט מיוחד בשיתוף פעולה עם בתי הספר גם רמת מוריה וגם בית ספר סליסברג ששם את נושא של איכות סביבה שהיום זה באמת נושא מאוד פופולרי ובעצם קהילת צעירים שנמצאת בשכונה ביחד עם תושבים מתנדבים, ביחד עם המנהל הקהילתי בעצם מגיעים כל יום שישי ובעצם מעבדים את האזור.
ואני מזמין תושבים להגיע כל יום שישי בין השעות תשע לשתיים ולקחת חלק בפעילות קהילתית בגינה שעד לפני חודשיים היתה בעצם שטח מוזנח ואפילו הפך להיות מפגע תברואתי.
בונדי לוי:  אוקיי.

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן