Skip to main content

הדרכת נגישות השירות לחברת החשמל

קטגוריה: חדשות העמותה

בתאריכים ה- 13-12 בינואר, קיימה עמותת "נגישות ישראל" שתי הדרכות נוספות בנושא נגישות השירות לעובדי חברת החשמל בחדרה, במסגרת הדרכות חווייתיות לעובדים נותני השירות בחברה.

ההדרכה נפתחה בהרצאת מבוא לנגישות, שנתנה כלים מרכזיים למשתתפים להבדיל בין מוגבלות נראית ושאינה נראית, ומעט כלים בסביבתם.

בחלקה המרכזי של ההדרכה חוו עובדי החברה את עולמם של אנשים עם מוגבלות על ידי השתתפות בתחנות התנסות חווייתית, אשר הועברו על ידי מדריכים עם מוגבלויות. באמצעות חוויה זאת קיבלו המשתתפים את הכלים אשר באמצעותם הם יוכלו לשרת טוב יותר לקוחות עם מוגבלות.

כמו כן, התנסו המשתתפים בתחנות התנסות חווייתית, אשר הפגישו אותם עם מוגבלויות שונות. התחנות כללו בין היתר: מילוי טפסים עם כפפות קשיחות – נועד להפגיש את נותן השירות עם מוגבלות הפיזית בידיים, הליכה בחדר חשוך עם כיסוי עיניים – נועדה לדמות מוגבלות בראייה, היכרות עם שפת הסימנים תוך שימוש באוזניות אוטמות שמע בתחנת מוגבלות בשמיעה והיכרות עם מוגבלות קוגניטיבית על ידי ביצוע משימות יום יומיות תחת לחץ. כמו כן, במהלכה של כל תחנה התאפשר לעובדים לשאול ולשמוע מן המדריכים על חייהם כאנשים עם מוגבלויות.

ההדרכה הסתיימה בסיכום בו שיתפו עובדי החברה את תחושותיהם מהחוויה המעצימה שחלה עליהם, ועל הערך המוסף אשר הוקנה להם כנותני שירות בחברה, וכבני אדם בכלל.

 

עמותת "נגישות ישראל" שמחה על שיתוף הפעולה הפורה עם חברת החשמל בקידום הנגישות.

 

המשתתפים חובשים אוזניות אוטמות שמע    משתתפים עם כיסוי עיניים ומדריכה בכיסא גלגלים

משתתפים בהדרכה יושבים עם כיסוי על עיניהם

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן