Skip to main content

חדשות

הוועדה המייעצת לוועד הנגישות האמריקני הגישה דו"ח בנושא ציוד אבחון רפואי

קטגוריה: חדשות מהעולם

הוועדה

המייעצת בנושא תקני נגישות לציוד אבחון רפואי של ועד הנגישות האמריקני הגישה את ממצאיה בנושא הנ"ל. הדו"ח של הועדה מספק המלצות מפורטות לגיבוש סופי של תקני הנגישות שהוועד הציג מוקדם יותר להערות הציבור. משיגובשו על ידי הוועד, התקנים יכסו נגישות לשולחנות וכיסאות אבחון, משקלים, מכונות רנטגן, ציוד ממוגרפיה, וסוגים אחרים של ציוד אבחוני.

"

הוועד פורץ דרך בגיבוש תקני נגישות מפורטים עבור ציוד אבחון רפואי," אמר מנהל הוועד בפועל דייויד מ. קאפוצי. "הוועד אסיר תודה לוועדה המייעצת עבור המומחיות, הדיון הממושך, ושיקול הגורמים הזהיר שהציגה בחיבור ההמלצות עבור הגרסה הסופית של התקנים."

הוועד

הקים את הוועדה המייעצת ביולי 2012 על מנת לסקור את תגובות הציבור לתקנים שהוצעו, לבחון סוגיות של הענות ואת השפעתן, ולפתח המלצות קונצנזוס לגיבוש התקנים לציוד אבחון רפואי. הוועדה התכנסה בקביעות במשך שנה על מנת לפתח את המלצותיה ולחבר את הדו"ח הסופי שזמין כעת באתר של הוועד. 24 חברי הוועדה המייעצת כוללים נציגים מיצרני מכשור רפואי, ספקי שירותים רפואיים, קבוצות נכים, ארגונים שעוסקים בתקנים, ובעלי עניין אחרים.

הדו

"ח של הועדה, "קידום נגישות שוויונית לשירותים אבחוניים: המלצות לתקנים בעיצוב ציוד אבחון רפואי עבור מבוגרים בעלי מוגבלויות", מציע לוועד הנחיות לגיבוש התקנים. הדו"ח כולל סקירה של סוגי הציוד שיכוסו על ידי התקנים, והמלצות ספציפיות לתוכנן של הוראות בנושאי נגישות מעבר, משענות יד, תאימות למעלונים, ומאפייני נגישות אחרים. הדו"ח של הועדה מכיל הנחיות בנושאים נוספים, כגון תחומים שדרוש בהם מחקר, ועדכונים עתידיים לתקנים.

הוועד

יסקור את הדו"ח של הוועדה לצד הערות הציבור על התקנים שהוצעו, ויגבש סופית את תקני הנגישות לציוד אבחון רפואי. התקנים מפותחים תחת חוק הגנת המטופל וחוק טיפול רפואי בר השגה, ובהתייעצות עם גורמים נוספים, כגון משרד המזון והתרופות ומשרד המשפטים.

למידע

נוסף אודות התקנים או דו"ח הועדה המייעצת, בקרו באתר הוועד או צרו קשר עם רקס פייס במייל [email protected].

מכשיר הדמיה MRI

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן