Skip to main content

חדשות

הושקה מערכת הנותנת מידע על אוטובוסים נגישים לנכים (אגד)

קטגוריה: חדשות מתחום הנגישות

חברת אגד משפרת את השרות ללקוחותיה והחל מהיום תיכנס לשימוש מערכת הנותנת מידע לציבור על אוטובוסים עירוניים הנגישים לנכים בכיסאות גלגלים. בשלב הראשון המידע יימסר במוקד שירות הלקוחות של אגד בחיוג ל – 2800*. המערכת החדשה מאפשרת לנציגי השירות, במרכז שירות הלקוחות של אגד, גישה למערכת שיבוץ האוטובוסים של כל סדרן וסדרן ברחבי הארץ, בזמן אמת. בצורה זו ניתן לברר מבעוד מועד על אוטובוסים נמוכי משטח המותאמים לנוסעים בעלי מוגבלויות. 

לדברי אייל יחיאל, מנהל אגף השיווק של אגד, "במסגרת מהלכים לשיפור השירות לכלל האוכלוסייה ולאוכלוסיות בעלות מוגבלויות בפרט, הוחלט להכניס לשימוש את המערכת החדשנית, אשר תגביר את מידת הנגישות של הנכים בישראל לשירותי התחבורה הציבורית של אגד. כיום, למעלה ממחצית האוטובוסים העירוניים של אגד הינם מותאמים לנכים וההצטיידות באוטובוסים נגישים נמשכת ביתר שאת. אנו מקווים כי בשנים הקרובות כל צי הרכבים יהיה נגיש ולא יהיה יותר צורך במערכת."

המערכת פועלת כך שכל נוסע יכול לחייג למוקד שירות הלקוחות, לציין את מספר הקו בו הוא מעוניין לנסוע ומועד הנסיעה, והמוקד ייתן לו מידע לגבי נגישותו של האוטובוס. עקב שינויים החלים מפעם לפעם בשיבוצי הרכבים, מומלץ להתקשר למוקד שירות הלקוחות בסמוך למועד הנסיעה המבוקש.

בשלב השני המידע יהיה זמין גם במערכת המידע המתקדמת הפועלת באתר.

מקור: אגד


 

חברת אגד משיקה מערכת שנותנת מידע על אוטובוסים נגישים לנכים. המידע יימסר במוקד שירות הלקוחות של אגד בחיוג ל-2800*

מאת: הלה נס, LOCAL

כתבות נוספות בנושא:

מערכת הנותנת מידע על אוטובוסים נגישים לנכים (NEWS1)

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן