Skip to main content

חדשות

הפנינג "להרגיש נגישות" בבנק דיסקונט – מנגישים לך יותר

קטגוריה: חדשות העמותה

לרגל חודש דצמבר – חודש המודעות הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלות החליט בנק דיסקונט לקדם מודעות לנגישות בדרך ייחודית ובלתי נשכחת

בתאריך 10.12.19 למשך מספר שעות הפך צוות עמותת נגישות ישראל את הלובי של בניין דיסקונט למתחם התנסויות חווייתי, עובדי הבניין הוזמנו לקחת פסק זמן מענייני היום-יום ולהתמלא בהשראה בתחנות השונות אשר הציעו מפגש בלתי אמצעי עם אנשים עם מוגבלויות שונות.

המשתתפים עברו מסלול מכשולים אורבני בכיסאות גלגלים
המשתתפים עברו מסלול מכשולים אורבני בכיסאות גלגלים

המשתתפים התנסו בטעימות עיוורות, במסלול מכשולים אורבני בכיסאות גלגלים ובכיסויי עיניים ומקלות נחייה, בסדנאות בנושא שפת הסימנים ולמידה על עולם המוגבלות בשמיעה.

בשיתוף עם חברת A-2-Z, המתמחה בהנגשת אתרים ואפליקציות, הזמנו את המשתתפים לחוות גלישה עיוורת באפליקציה ובאתר של הבנק כדי להבין כיצד בזכות טכנולוגיה מתקדמת גם לקוח עיוור יוכל לקבל את כל שירותי הבנק בדיגיטל.

המשתתפים הוזמנו לחוות גלישה עיוורת באפליקציה ובאתר של הבנק
המשתתפים הוזמנו לחוות גלישה עיוורת באפליקציה ובאתר של הבנק

באירוע השתתף גם אמן הציור בפה רונן ארגלזי שהציג את יצירותיו והזמין את המשתתפים להתנסות ב"אמנות נגישה" יצירה עם כפפות המדמות מוגבלות בידיים ובציור באמצעות הפה.

דרך התחנות והמפגשים השונים נחשפו העובדים לאתגרים השונים הניצבים בפני אנשים עם מוגבלות אך בעיקר זכו להכיר את האפשרויות והיכולות שנפתחות בפניהם כאשר יש נגישות, ערך שבנק דיסקונט החליט לחרוט על דגלו.

עמותת נגישות ישראל מודה לבנק דיסקונט ולרכז הנגישות תמיר רום על ההזדמנות לצרף את עובדי הבנק למהפכת הנגישות בישראל.

המשתתפים עברו סדנאות ללימוד שפת הסימנים
המשתתפים עברו סדנאות ללימוד שפת הסימנים

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן