Skip to main content

כל מה שצריך לדעת על חובת מינוי רכז נגישות ארגוני והכשרתו

בעידן שבו המודעות לנגישות ולשוויון גוברת, חשוב מתמיד להבטיח שכל ארגון, המעסיק 25 עובדים ומעלה, יתאים את עצמו לדרישות של החוק, הכוללות מינוי רכז נגישות ארגוני. תפקיד זה, הופך להיות מרכזי ביכולת הארגון להציע שירותים ומוצרים נגישים יותר לאנשים עם מוגבלויות, מה שמסייע לעבור מחסומים ולקדם שוויון אמיתי בחברה.
הכשרה של רכזי הנגישות לא פחות חשובה מהמינוי עצמו. כדי לפעול בצורה יעילה ומקצועית, על רכזי הנגישות לעבור הכשרה מתאימה שתספק להם את הידע והכלים הנדרשים להביא לשינוי ארגוני פורה ומשמעותי.

בהקשר זה, עמותת נגישות ישראל מובילה בתחום, כשהיא מציעה קורסים מקצועיים להכשרת רכזי נגישות. הלימוד בקורסים אלו מאפשר לרכזים להעמיק את הבנתם בתחום הנגישות, ללמוד על חדשנות ופתרונות טכנולוגיים בשדה, ולרכוש כלים פרקטיים ליישום מדיניות נגישות בארגון. למעשה, הלמידה דרך עמותת נגישות ישראל מהווה יתרונות ברורים: גישה למומחים מובילים בתחום, חשיפה למקרי דוגמא מהשטח, ואפשרות לשיתוף פעולה עם ארגונים אחרים השואפים למטרה דומה.

כל ארגון נדרש לעמוד בחובות החוק ולקדם את ערכי הנגישות והשוויון, וההשקעה בהכשרת רכזי נגישות מהווה את אחת הדרכים החשובות ביותר להשגת מטרה זו. עמותת נגישות ישראל עומדת לרשותכם כדי להפוך את המסע הזה להצלחה, עם כל הידע, התמיכה והכלים שיעזרו לכם להוביל את הארגון שלכם לעידן חדש של נגישות והכלה.

למידע מפורט אודות הקורסים ולהרשמה – לחצו כאן 

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן