Skip to main content

חדשות

האתר החדש לאיתור קלפיות נגישות של עמותת נגישות ישראל: מהפכה בנגישות לבחירות המקומיות

קטגוריה: חדשות העמותה

בעידן שבו המודעות לנושאי נגישות והכללת אנשים עם מוגבלויות בחברה הולכת וגוברת, עמותת נגישות ישראל עשתה צעד נוסף קדימה עם השקת אתר אינטרנט חדשוני, המיועד להפוך את חוויית ההצבעה לנגישה ונוחה יותר לכול.
 היוזמה, שהושקה לקראת הבחירות המקומיות שהתקיימו בתאריך ה-27.2.24 , מסמלת את המחויבות לשוויון ולהכללה, ומבטיחה כי כל אדם יוכל לתרום את קולו באופן עצמאי ובטוח.

מה מציע האתר ויתרונותיו

1. פתרון ייחודי לאיתור קלפי נגישה

האתר החדש מציע פתרון טכנולוגי חדשני, המאפשר למשתמשים לאתר בקלות ובמהירות את קלפי הנגישה הקרובה ביותר אליהם. זאת, תוך התחשבות בצרכים השונים של אנשים עם מוגבלויות, ובמטרה להבטיח שכולם יוכלו להשתתף בתהליך הדמוקרטי בצורה פשוטה ונוחה.

2. הצבעה חלקה ובטוחה

לראשונה בישראל, נוצר מרחב אינטרנטי המקדם נגישות אמיתית באמצעות פיתוח שנעשה במיוחד לצורך הצבעה נגישה. המשמעות היא לא רק שיפור בנגישות הפיזית לקלפיות, אלא גם חווית משתמש מותאמת ונגישה ברמה הדיגיטלית, המאפשרת ניווט קל וידידותי למשתמש.

3. להשתתף ולהשפיע

ההזדמנות להשתתף בהליך הבחירות היא זכות דמוקרטית בסיסית, שעתה הופכת לנגישה יותר מתמיד. עמותת נגישות ישראל מזמינה את כלל האזרחים, ובפרט את אלו המתמודדים עם מוגבלויות שונות, לא לפספס את ההזדמנות להשפיע ולהביע את דעתם בבחירות המקומיות הקרבות.

4. כל קול חשוב

המסר המרכזי שהעמותה מבקשת להעביר הוא כי בכל קול יש כוח.
 הגישה להצבעה צריכה להיות אפשרית לכולם, ללא הבדלים או מכשולים, כדי להבטיח חברה דמוקרטית ומכללת יותר. האתר החדש הוא דוגמא לכך שטכנולוגיה וחדשנות יכולות לשמש ככלי לקידום שוויון ונגישות
שמחנו לראות שאלפי אנשים עם מוגבלות עשו שימוש באתר.


להתרשמות מהאתר – לחצו כאן

תודה מקרב לב לכל השותפים של הפרויקט: חברת "A2Z", אוניברסיטת אריאל, הטכניון ומשרד הפנים.

אדם היושב בכסא גלגלים מכניס את פתק ההצבעה שלו לתיבת ההצבעה הנגישה (התיבה בגובה של הכסא)

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן