Skip to main content

חדשות

לראשונה בישראל – קורס מקצועי להנגשת אתרי אינטרנט!

קטגוריה: חדשות העמותה

המרכז ללימודי נגישות מיוזמת עמותת 'נגישות ישראל' פותח קורס מקצועי המיועד למפתחי ובוני אתרים. בקורס ילמדו את כל המידע הנדרש על מנת לפתח אתר אינטרנט נגיש, ובנוסף את כל הידע הנדרש לצורך התאמת נגישות לאתרים קיימים, בין אלה: על הגולש עם המוגבלות, סוגי המוגבלויות השונות, הפתרונות השונים, היתרונות העסקיים בהנגשה, וכמובן החקיקה המחייבת, והאכיפה שלה. בקורס יסבירו כיצד לבדוק את נגישות האתר, יעשו היכרות מעמיקה עם תקן העולמי להנגשת אתרי אינטרנט W3C Wcag 2.0 והתקן הישראלי לנגישות 5568. עוד בקורס ילמדו על הצהרת נגישות ועל תו 'אתר נגיש'. הקורס מיועד למפתחים ומעצבי אתר בעלי ידע ב CSS וב HTML.

בסוף שנת 2013 נכנסו לתוקף תקנות נגישות השירות. תקנות אלה דורשות שאתרי האינטרנט בישראל יהיו נגישים לפי התקן הישראלי והבינלאומי. אתרי אינטרנט קיימים מחויבים לשדרוג והנגשה עד אוקטובר 2016. אתרי אינטרנט חדשים חייבים להיות נגישים מ 25/10/2015.

בוגרי קורס נגישות אתרים יזכו לתעודת השתתפות ולידע טכני חשוב. את הקורס מרכזת 'נגישות ישראל' והוא יתקיים במשך 4 מפגשים שבועיים החל ב21 לאוקטובר 2014, בבניין מייקרוסופט, רחוב הפנינה 2 רעננה.

לפרטים נוספים והרשמה:

נגישות ישראל, 09-7640429, www.aisrael.org  או במייל [email protected]

קורס להנגשת אתרי אינטרנט 21/10/2014

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן