Skip to main content

חדשות

מבצע התרמה משותף לעמותה ומועדון PowerCard להגברת המודעות בבתי הספר לשילוב אנשים עם מוגבלות בחברה

קטגוריה: חדשות העמותה

מועדון PowerCard בשיתוף עם עמותת "נגישות ישראל" עורכים בימים אלה מבצע התרמה משותף, במטרה לאפשר לבתי ספר לקחת חלק בפרוייקט א' ב' של נגישות שנועד להגביר את המודעות בקרב ילדים ובני נוער לקבלת האחר ולקדם זכויותיהם והשתלבותם של אנשים עם מוגבלויות בחברה.

אלפי בני אדם בישראל אשר סובלים ממוגבלות, נאלצים להתמודד פעמים רבות בנוסף לקשיים הפיזיים, גם עם חוסר נגישות, אשר נובעת פעמים רבות מחוסר מודעות או תשומת לב לצרכיו של האחר והשונה בחברה. כתוצאה, נמנעת מהם אפשרות להשתלב בכל תחומי החיים כחלק פעיל ותורם בחברה.

פרויקט "א' ב' של נגישות" מתקיים בבתי ספר באמצעותמדריכים עם מוגבלות ומשלב פעילות הסברתית והתנסות חווייתית המדמה את המוגבלויות השונות ביניהן ראייה,שמיעה וניידות. הפעילות מחנכת לשוויון, סובלנות ולקבלת השונה כחלק בלתי נפרד של החברה.

עמותת נגישות ישראל הוקמה בשנת 1999 ושמה לה למטרה לקדם את הנגישות, זכויותיהם והשתלבותם בחברה של אנשים עם מוגבלות בשוויון, בזכות, בכבוד ובעצמאות מרבית.

לדברי מנכ"לית מועדון הלקוחות

PowerCard, מאיה גדעוני-קרגילי, "החלטנו להירתם למען מטרה חשובה זו של קידום הנגישות ושילוב אנשים עם מוגבלות כפעילים ותורמים לחברה. לנוכח הפערים המשמעותיים הקיימים בנושא, אנו גאים לסייע ולקדם פעילות ברוכה זו שביכולתה להביא לשינוי אמיתי ולשפר את איכות חייהם של אנשים עם מוגבלויות ולאפשר להם להשתלב בחברה."

 

לדברי יו"ר עמותת נגישות ישראל, יובל וגנר, "עמותת נגישות ישראל פועלת בדרכים מגוונות לקידום הנגישות ולשילובם בחברה של אנשים עם מוגבלות בדרך של שוויון, כבוד ועצמאות. הדרך הכי טובה, ערכית, יעילה וחינוכית הינה ע"י פעילות עם ילדים. שינוי עמודות בקרב הילדים של היום מבטיח את השילוה והשוויון של מחר. "

ההתרמה תתקיים במהלך חודש ספטמבר 2013 בכל סניפי רשתות הום סנטר, טויס אר אס, סליו

ואקססורייז בפריסה ארצית בהן יתרימו 5 ₪ בקופות. 

 

נודה לכם מקרב לב לתרומתכם הצנועה למען קידום הנגישות ושילובים של ילדים ובני נוער בבתי ספר באופן שוויוני.

 

נשמח  אם תעשו לייק לדף הפייסבוק שלנו ותשתפו.

 

למידע אודות פעילות העמותה בתחום החינוך – לחצו כאן

 

מבצע התרמה מתקיים באדיבות ובשיתוף פעולה עם חברת "פאוורקארד"

 

לוגו פאוור קארד

צילום-סטודיו לובקה: ילדה בכיסא גלגלים במעגל ילדים

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן