Skip to main content

טור אישי

ישובו בנים לגבולם – רשמים ממסע אופניים למען שחרור החטופים

26/06/2007 "שנה חלפה ודבר לא השתנה! די, נמאס לנו!" – הכריזה קרנית גולדווסר, רעייתו של החייל החטוף בשבי החיזבאללה, אהוד גולדווסר,באירוע הזדהות ותמיכה עם החטופים ומשפחותיהם שנערך בשבת ה-23/6. השרב הכבד הצפוי והמרחק הרב, לא הרתיעו את אלפי רוכבי...

26/06/2007

"שנה חלפה ודבר לא השתנה! די, נמאס לנו!" – הכריזה קרנית גולדווסר, רעייתו של החייל החטוף בשבי החיזבאללה, אהוד גולדווסר,באירוע הזדהות ותמיכה עם החטופים ומשפחותיהם שנערך בשבת ה-23/6.

השרב הכבד הצפוי והמרחק הרב, לא הרתיעו את אלפי רוכבי האופניים להגיע למסע שכולו מפגן תמיכה למען שחרור החיילים החטופים: גלעד שליט, אהוד (אודי) גולגווסר ואלדד רגב.

כמה אלפי רוכבים חובבים, מקצועיים, קבוצות רכיבה ומשפחות התאספו מכל קצוות הארץ וזינקו בשעת בוקר מוקדמת למסע התמיכה שהחל ליד קיבוץ רגבה, נהרייה, חוף היום המדהים עד ראש הנקרה וחזרה. במחציתו של המסע, בנקודת תצפית למרגלות ראש הנקרה, נערך טקס מרגש בנוכחות כל משפחות החיילים החטופים.

השתתפות ברכיבה של תומר, חברו של גולדווסר לרכב בו בוצעה החטיפה, הפכה את כולם למשפחה אחת גדולה אחת, כואבת ודואגת. 

בלונים לבנים נושאי כותרת: "ושבו בנים לגבולם" היו קשורים לכל זוגות האופניים בדרכם לטקס, שבסיומו הופרחו כולם לשמים כשעיני כולם עוקבות אחריהם, בדאגה ותפילה.

יוצאים למרוץ

לא קל לשכנע חברים לקבוצת רכיבה להשכים בארבע לפנות בוקר על מנת להגיע לנקודת כל כך רחוקה, למסע קצרצר בחום מכביד וקשה במיוחד. אך מסתבר שהמטרה מקדשת את כל המניעים ומדרבנת את כל המהססים – ואכן כמות הרוכבים שנאספה בדיוק בשעה שנקבעה הייתה מפתיעה ומרגשת כאחד.

האירוע נערך ביוזמתו של אייל הרשטיק מאיגוד האופניים בישראל ובתמיכת האיגוד יחד עם חברים טובים שכולם יחד התגייסו לסייע להרים את האירוע. 

במהלך כל הרכיבה חשתי גאווה גדולה להיות חלק מקהילת רוכבי האופניים, קהילה שכבר מזמן הפכה לעם אחד גדול, משפחה אוהבת ומחבקת שנרתמת, כל פעם מחדש ברצון ובהתלהבות, למען מטרות חברתיות חשובות כאלו או אחרות. תענוג אמיתי להיות חלק מ"ארץ ישראל היפה והטובה", ארץ ישראל שיוצאת מאדישותה, למען אהבת אדם אמיתית. קהילה שיודעת למחות בהזדהות מחבקת ואוהבת!

האדישות הכל כך מאפיינת את חברתנו האטומה, שמאפשרת לתהליכים חברתיים מקולקלים לעבור ממול, לחלוף על הפנים, מבלי להניד עפעף. די נמאס גם לנו מאדישות אנשים, בריחה מאחריות ויריבות הרסנית!

הזמן אינו עומד מלכת. הוא חולף ועובר ומשחק תמיד לרעה! שנה חלפה ודבר לא השתנה! הימים חולפים, המחיר עולה והכאב רק גדל וגדל! עורו אחיי בציון ובגולה, עורו כי לא למדנו ולא הפנמנו דבר!

מי ייתן ונתחבר קהילה לקהילה למען מטרות משותפות, למען אהבת האדם!

מי ייתן וישובו בנינו לגבולם, לביתם ולמשפחתם במהרה בימנו! אמן!

צילום: עידן פלד –

פורום "קליק-ארט" למען הקהילה

לאתר "הבנים" – תודות וגלריה מלאה מהאירוע

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן