Skip to main content

לא עוצרים לרגע – עוד שבוע של הדרכות שירות מקוונות (27-31.12)

עמותת נגישות ישראל ממשיכה להוביל מגוון הדרכות באופן מקוון גם בתקופת הקורונה למגוון חברות, ארגונים ומוסדות שונים.

בין ההדרכות שהתקיימו השבוע:

ב-27.12 וב-28.12 התקיימו הדרכות שירות לנותני שירות לציבור בעיריית ערד. תחילה הייתה הרצאה על נגישות השירות, בה קיבלו ידע אודות המוגבלויות השונות, החוקים להם מחויבים העובדים כשמגיע לקוח עם מוגבלות וכלים כיצד לתת את השירות הנגיש הטוב ביותר. לאחר ההרצאה נפגשו המשתתפים עם מדריכי העמותה, עם מוגבלויות בראיה, שמיעה, פיסית ובלתי ניראת. הם סיפרו על ההתמודדויות שלהם כאשר נפגשים עם נותן שירות ציבורי ונתנו כלים פרקטיים למתן שירות טוב יותר עבורם ועבור אנשים עם מוגבלויות שונות.

ב- 29.12 התקיימה הדרכת שירות במסגרת קורס להכשרת עובדים חדשים של המוקד הטלפוני בחברת החשמל. במהלך ההדרכה למדו המשתתפים כיצד לתת שירות טלפוני נגיש לסוגי המוגבלויות השונות. התנסו בסימולטור שהעמותה יצרה ופגשו מדריכים מהעמותה שסיפרו את סיפורם והסבירו מהו שירות נגיש עבורם. ההדרכה הייתה מוצלחת, משתתפי הקורס שיתפו פעולה ונהנו מאוד.

הדרכת מורים מקוונת למורי בית ספר אדם וסביבה בגעש
הדרכת מורים מקוונת למורי בית ספר אדם וסביבה בגעש

בתאריך 29.12 נערכה הדרכת מורים מקוונת למורי בית ספר אדם וסביבה בגעש. בהדרכה עברו המורים הרצאת מבוא לנגישות בה קיבלו מידע אודות תקנות הנגישות לבתי ספר, נגישות השירות להם מחויבים כשמגיעים תלמידים עם מוגבלויות ונגישות חברתית מהי. בנוסף קיבלו כלים פרקטיים לשילוב תלמיד עם מוגבלות בכיתתם התנסו במוגבלויות שונות בסימולטור מיוחד שהעמותה יצרה ופגשו שלושה ממדריכי העמותה שהם אנשים עם מוגבלויות בעצמם.

ב- 30.12 הייתה הדרכת שירות למוקדני הטלפון, צ'אט ואפליקציית תן ביס. בהדרכה למדו המשתתפים איך לתת תמיכה תכנית דרך חלופות תקשורת וקיבלו דגשים לכיצד לתת שירות נגיש. לאחר ההרצאה פגשו במדריכי העמותה שסיפרו את סיפורם ונתנו דגשים על מהו שירות נגיש עבורם. מדריכי העמותה אותם פגשו בהדרכה מתמודדים עם מוגבלות נפשית ומוגבלות בשמיעה.

ביום רביעי ה 30.12 התקיימה הדרכת שירות לסקבור. ההדרכה נעשתה למנהלי ואחראי משמרת של שליחי תן ביס. ההדרכה הייתה מיוחדת והתמקדה במפגש בין השליח ללקוח בבית הלקוח, קיבלו ידע אודות המוגבלויות השונות, נראות ובלתי נראות, דגשים כיצד לתת שירות נגיש וטוב וחשיבות הסבלנות לה זקוקים אנשים רבים. במהלך ההדרכה פגשו המשתתפים מדריכי עמותה עם מוגבלות ראייה ומוגבלות בשמיעה שסיפרו על התמודדויות שלהם בהקשר המשלוחים ונתנו כלים על מנת שירות נגיש עבורם.

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן