Skip to main content

לא עוצרים לרגע – עוד שבוע של הדרכות שירות מקוונות (20-24.12)

עמותת נגישות ישראל ממשיכה להוביל מגוון הדרכות באופן מקוון גם בתקופת הקורונה למגוון חברות, ארגונים ומוסדות שונים.

בין ההדרכות שהתקיימו השבוע:

השבוע התקיימו 6 הדרכות שירות מקוונות לחברות: פליינג קרו, הפניקס ביטוח, משען ואסותא.

ההדרכות התחילו בהרצאה בנושא שירות נגיש, כיצד לתת את השירות הטוב ביותר לכלל האוכלוסיות ובכך להגדיל את טווח הלקוחות. לאחר ההרצאה פגשו המשתתפים אנשים עם מוגבלויות, במפגש קיבלו ידע אודות המגבלה של אותו אדם, שמעו את סיפורו האישי והתנסו במוגבלות באמצעות סימולטור של העמותה.

הרצאה בזום לסוכנות היהודית
הרצאה בזום לסוכנות היהודית

ב-21.12 התקיימה הרצאה מעוררת השראה של מנהלת נגישות ישראל צפון (נ.י.צ.) ד"ר רויטל שורץ סבירסקי, לתלמידי כיתה ג' בית ספר יסודי משגב. בהרצאה שמעו התלמידים את סיפורה של רויטל, על הקשיים ההתמודדויות וההצלחות שלה, למדו מה הם יכולים לעשות כדי לשלב בצורה טובה יותר אנשים עם מוגבלויות.

ההרצאה שילבה התנסות חווייתיות בה התלמידים היו צריכים לצייר בית ועץ בעיניים מכוסות ולכתוב את שמם בידם החלשה. התלמידים היו סקרנים וקשובים, שיתפו פעולה ושאלו את רויטל שאלות.

ב- 24.12 רויטל שורץ סבירסקי העבירה הרצאה נוספת מעוררת השראה לסוכנות היהודית, בהרצאה מרתקת הראתה רויטל שוב ושוב איך מוגבלות לא שווה מגבלה וכשיש רצון, נחישות ואמביציה אפשר לעשות הכול . אפשר להיות ד"ר לביולוגיה, סגנית ראש עיר (קריית ביאליק), מנהלת מתנדבים ועוד. המשתתפים היו מרותקים מעוררי הערכה והשראה.

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן