Skip to main content

OrCam-MyEye המסייעת לעיוורים ולקויי ראייה – הושקה בעברית

מאת: עומר רגב, אתר FUNDER

הטכנולוגיה הלבישה OrCam-MyEye, מבית חברת אורקם, שתספק סיוע ללקויי ראיה, עיוורים ולקויי למידה, הושקה השבוע בשפה העברית, במהלך תערוכת הטכנולוגיה הבינלאומית CES.

טכנולוגיה מהפכנית

מדובר בטכנולוגיה מהפכנית בתחום הראייה הממוחשבת ומערכות לומדות, המשלבת אינטליגנציה מלאכותית מתקדמת ומאפשרת סיוע בפעולות שגרתיות. OrCam-MyEye תשפר ותקל את חיי היום- יום של אנשים עם אובדן ראייה או לקות למידה, תקטין את התלות שלהם במסייעים ותאפשר להם עצמאות בסביבה שאינה מוכרת.

OrCam-MyEye בעלת ממשק קל ונוח לשימוש, מכילה מצלמה זעירה המולבשת על משקפים, ובהוראת המשתמש מצלמת את האובייקט שמול עיינו ומקריאה את הטקסט ישירות לאוזנו. הטכנולוגיה מיועדת לקריאת חומרים כתובים דוגמת עיתונים, מסמכים במחשב או בטאבלט, זיהוי מוצר ומרכיביו, קריאת שלטי חוצות, תפריטים במסעדות ועוד.

משתמשים פוטנציאליים

OrCam-MyEye צפויה לשפר את שגרת חייהם של כ- 140 מיליון אנשים בעולם עם לקויות ראייה קשה, מתוכם 100 אלף בישראל, כ-300 מיליון אנשים בעלי דיסלקציה חמורה מתוכם כ-200 אלף ישראלים.

רמי בן יהודה, סמנכ"ל מכירות ותפעול באורקם: "כחברה ישראלית שצמחה והחלה את דרכה בירושלים, אנחנו גאים יותר מכל להשיק את הטכנולוגיה בשפה העברית לקהל הישראלי. מדובר בטכנולוגיה שתשנה את חייהם של 2% מאוכלוסייה המוגדרים ככבדי ראייה, כ-30 אלף עיוורים ומאות אלפי ליקויי למידה שחיים כיום בישראל. זוהי הטכנולוגיה הלבישה הראשונה שפונה לתחום הבריאות ותסייע לאנשים עם לקויות או מוגבלות".
עוד הוסיף כי "אורקם חרטה על דגלה לרתום את עוצמת הראייה המלאכותית במטרה לסייע לאנשים עם לקויות ראייה ולהוביל את המהפכה הטכנולוגית לתחומי בריאות שיסייעו בפעולות שגרתיות. MyEye מהווה עוד צעד בדרך לעולם נוח יותר עבור עיוורים וכבדי ראייה ".

המשתמשים מדווחים

מנתוני שביעות רצון של לקוחות החברה עולה כי 89% מהמשתמשים הקיימים ימליצו לחבריהם על OrCam-MyEye, מעל 92% ממשתמשי OrCam-MyEye נעזרים בו לקריאת ספרים, מסמכים ועיתונים.

המשתמשים הקיימים מדווחים כי לוקח כשבועיים להרגיש נוח עם ה OrCam-MyEye ולהפיק ממנו את המיטב.

בימים אלה מנהלת החברה מגעים עם חברות הביטוח וקופות החולים לגבי סיוע ברכישת ה- OrCam-MyEye. הכתבה התפרסמה במקור באתר FUNDER – לחצו כאן

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן