Skip to main content

אילו שבועיים היו לנו במרחב לחיים עצמאיים בגליל?

אני מתרגשת לשבת על המחשב ולכתוב על השבועיים האחרונים שהיו לנו במרחב לחיים עצמאיים בגליל שבניהול נגישות ישראל, עשייה וחשיבה בלתי פוסקת על הפרויקטים הקיימים ועל אלו שבאופק.


את ימי ראשון כהרגלנו התחלנו בצעידה של קבוצת ההליכה "צועדים קדימה", בפעמיים אלו החלטנו לגוון וטיילנו בטיילת הוורדים בקרית שמונה. הקבוצה גדלה, הגיעו משתתפים ומתנדבים חדשים והיה מהנה מאוד להכיר וכמובן כרגיל לקיים את השיחות המרתקות ולשמוע סיפורים אישיים.

קבוצת ההליכה "צועדים קדימה"
"צועדים קדימה" בטיילת הוורדים

ביום שני יש לנו שני פרויקטים מהנים במיוחד! בצהריים רכיבה של הקבוצה החדשה של "רוכבים באגמון" ואחר הצהרים פעילות התיאטרון. מוזמנים לקרוא על פעילות קבוצת רוכבים באגמון בכתבה הבאה – לחצו כאן >


ובשעה 18:00 נפגשו חברי "משחקים מרחוק" בזום למפגש תיאטרון עם המדריכה שיר כהן, אנחנו עובדים בימים אלו על מופע סיום מהנה במיוחד. אולי נגלה לכם פרטים בהמשך.

קבוצת "רוכבים באגמון"
"רוכבים באגמון"

בימי שלישי סטודנטיות לחינוך מתל חי העבירו פעילות בזום. פייג' הביאה טריוויה קשה במיוחד וברגע זה, אני שמחה ונרגשת להכריז על המנצח הגדול – עופר קציר!

דוניא שיתפה ולימדה אותנו על העדה הדרוזית, הבנו שהדת היא סודית, מרגשת ומזמינת אורחים, למדנו על הדגל, משמעות הצבעים, סיפורים של התרבות ועל הדרוזים במדינת ישראל. וגם גילינו שדוניא לא ירשה רק דת אלא גם את כישרון הבישול! אנו מחכים בקוצר רוח לטעום מהמטעמים שלה.

בנוסף לפעילויות המהנות והמעניינות של פייג' ודוניא יצאנו לערב חברתי בבר הדארמה בהגושרים. כמה חיכינו שיאשרו לנו לצאת, לבלות, לשתות בירה קרירה בימים חמים אלו וכך קרה! נפגשנו לערב מהנה בדארמה, בר המזמין אותנו תמיד בחיוך רחב לשבת וליהנות. תודה רבה הדי על הקשר הטוב והחיוך שראית שהגענו סוף סוף.

צילום מסך מהזום על העדה הדרוזית
זום על העדה הדרוזית

בימי רביעי קבוצת "זזים בזום" עם ירדן עזרן המשיכה להתאמן במרץ. האימונים התבססו על תרגילי משקל גוף עם האביזר כיסא. שיטת האימון הייתה טבטה שמתבססת על 20 שניות עבודה ו- 10 שניות מנוחה. היה כיף, מאתגר ומספק מאוד. הזענו ונחשפנו למגוון רחב של תרגילים חדשים. כולם בצעו בהצלחה את כל האימון והיה ממש מרגש לחוות את זה כקבוצה וגם בתור מאמנת, הוסיפה ירדן.

ברביעי שעבר התארחנו ברדיו קול הגליל העליון – מוזמנים להיכנס, לקרוא או לשמוע על האירוח המהנה והחשוב שהיה לנו – לחצו כאן >

גם סופי השבוע שלנו לא היו רגועים – שלושה חברים מקבוצת הרכיבה "עיניים לשניים" השתתפו בתחרות הגרנד פונדו בערבה, אשר התקיימה בסוף השבוע האחרון – לחצו כאן לכתבה >.

ומחר קבוצת התיאטרון "משחקים מרחוק" מתקרבים עד למרחק נגיעה ונפגשים סוף סוף לפגישה פרונטלית. תיהנו בחוויה הנהדרת! מחכה לראות את התוצר הסופי!


איך מסכמים תקופה כזאת? פשוט בהודיה גדולה מאוד, בחיוך גדול ובתודה ענקית לכל מי שלוקח ולוקחת חלק בפעילות המרחב לחיים עצמאיים בגליל ובגולן!

שני חברים מקבוצת "עיניים לשניים" שהשתתפו בתחרות הגרנד פונדו
חברים מקבוצת "עיניים לשניים" השתתפו בתחרות הגרנד פונדו

רוצים להשתתף בפעילויות? או סתם להבין מה אנחנו עושים כאן? צרו קשר

יובל כהן- 0525347164

קבוצת ההליכה "צועדים קדימה"

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן