Skip to main content

אין כמו רכיבה באופני שטח – ובעיקר משלבת


יותר טוב מזה היא רכיבת טנדם- אופניים לשניים, סטוקר עם מוגבלות מאחורה, קפטן ללא מוגבלות מקדימה. זו רכיבה משלבת שיכולה להיות עם אדם עם מוגבלות בראייה, מתמודד נפש, מתמודד על הרצף האוטיסטי ואחרים. הרכיבה היא הרבה מעבר לכושר ולשמירה על הבריאות- זה מועדון שמחבר בין אנשים ומקדם עצמאות של המשתתף המתמודד עם המוגבלות. 

השיעור הראשון הוא בטיחות, אך יחד איתו זה גם עברית נכונה.. כמו שאומרים לנהוג, לשאול, כך גם אומרים לרכוב  ולא לרכב. מי שטועה – נשאר במועדון ולא יוצא לרכיבה (סתםםם..)

'עיניים לשניים' הוא קבוצת רכיבה שהחלה את פעילותה לפני מעל לשש שנים. המוסד לביטוח לאומי סייע להצטיידות יחד עם תרומות שגוייסו מתורמים במרחב לחיים עצמאיים בגליל העליון. הקבוצה פעילה לאורך כל השנה, בקיץ עושה הרבה רכיבות לילה, ומעת לעת יש רכיבות עם קבוצות אחרות – או שמארחים אצלנו בגליל, או שמתארחים אצל קבוצות אחרות – סה"כ יש 14 קבוצות פעילות בארץ.  הקבוצה תוססת ומשלבת רוכבים מטובה זנגרייה ועד עין קיניא ברמה"ג דרך קיבוצים,  ערים ומושבים שבינהם.
הקורונה שיבשה לנו את החיים.

שיבשה גם את לו"ז הפעילויות.
ובחודש האחרון חזרנו סופסוף לפעילות רכיבה רציפה. אחת המטרות שלנו השנה היא הגדלת כמות המשתתפים ויציאה למסלולים חדשים ומהנים- ותמיד לחזור הביתה בריאים, שלמים ומרוצים.

אתם מוזמנים לבוא ולהתנסות, לתיאום אנא פנו אלינו:
סמדר- 0547659964
ורדה-  0525415300

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן