Skip to main content

מטבח נגיש במעבדות המחקר במכללת תל חי

בשבוע שעבר, 24.12.19, הגיעו חברי המועדון החברתי של "המרחב לחיים עצמאיים בגליל – בניהול נגישות ישראל", אל מעבדות המחקר בקמפוס המערבי של המכללה האקדמית תל חי

המועדון החברתי פועל זו השנה השלישית. את המועדון מנהלת נגה סיון מנהלת המרחב לחיים עצמאים בגליל.

המועדון מפגיש אנשים עם מוגבלות פיזית וחושית יחד עם סטודנטים מהחוג לחינוך מהמכללה האקדמית תל-חי. יחד, הקבוצה יוצאת למרחב על מנת להיפגש, לקיים שיתופי פעולה עם ארגונים, להעלות מודעות, לשמוע הרצאות, ועוד.

חברי המועדון מכינים סופגניות
חברי המועדון עסוקים בהכנת סופגניות

שיתוף הפעולה האחרון התקיים עם מעבדות המחקר במכללת תל-חי.

במסגרת הפעילות, הגיעו חברי המועדון למטבח מונגש, הכינו סופגניות, ושמעו הרצאה מד"ר לואי בשיר על שמן זית, יתרונותיו ועל המחקרים האחרונים בתחום.

חברי המועדון השתתפו והיו פעילים, שאלו שאלות ולמדו על שמן זית.

תודות

אנחנו רוצים להודות לשי שטקלר, מנהלת מעבדת המחקר והמעבדה האנליטית בתל-חי, לד"ר לואי בשיר על ההרצאה המצוינת, ולכל צוות מעבדות המחקר על ההנגשה, הנכונות ללמוד ולהקשיב ועל הסופגניות כמובן!

כמו כן אנו רוצים להודות ליפעת קורן זמרן, ראש מדור קשרי אקדמיה וקהילה במכללת תל-חי, ולד"ר מאיר שליסל, מנהל המעבדות במכללה, על שאפשרו לאירוע להתקיים במרחב המכללה.

ד"ר לואי בשיר מרצה לחברי המועדון על שמן זית
חברי המועדון נהנים מהרצאה מאלפת על שמן זית

מתגובות המשתתפים:

שי שטקלר, מנהלת מעבדת המחקר והמעבדה האנליטית במכללה: "זו הפעם השנייה שמעבדת המחקר מארחת את הקבוצה וכל פעם אני יוצאת נרגשת מחדש מהכוח והאנרגיה שיש לקבוצה הזו, בתוכה – בין החברים, וכלפי חוץ אל הנוכחים בסביבתה. מחמם את הלב לראות את החיבור שנרקם בין החברים, את שיתוף הפעולה במהלך העבודה בין אלה הרואים לאלה לקויי הראיה ואת האופטימיות והשמחה שמאחדת את כולם, בלי יוצא מן הכלל. זה בהחלט נותן פרספקטיבה נוספת על החיים, על התמודדות ועל ניצחון הרוח על הגוף. נשמח מאד להמשיך את שיתוף הפעולה המופלא הזה בינינו, כשאנחנו מתחייבים לתת את המידע וההעשרה האקדמיים, ואתם את אהבת החיים והיכולת לשמוח עם מה שיש."

ירון, חבר המרחב והמועדון: "קיבלו אותנו בסבר פנים יפות, ואפילו קפה למי שעוד רצה להתעורר. עזרו והנגישו לנו את השלב של לישת הבצק והכנת הסופגניות, והכל באדיבות ובנועם. לפני ההרצאה כל אחד סיפר קצת על עצמו, והייתה סבלנות והקשבה אחד לשניה. ההרצאה של ד"ר לואי על שמן הזית הייתה מאלפת, ומעניינת מאוד. אהבתי את הפגנת הידע של החברים של המועדון, וגם השאלות ששאלו היו מאוד לעניין. השכלנו. בסוף שרנו שירי חנוכה והייתה אווירה שמחה. מאוד נהניתי מהמרצה, מהחברה, ומהאווירה". 

חבר במועדון מזריק ריבה לתוך סופגניה
השלב האחרון בהכנות – מזריקים ריבה לתוך הסופגניות

 

חברי המועדון עסוקים בהכנת סופגניות

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן