Skip to main content

סדנת התנועה לאנשים עם מוגבלות חוזרת למרחב הגלילי

מחזור נוסף של סדנת התנועה (קונטקט) לאנשים עם מוגבלות נפתח בראשית נובמבר במרחב לחיים עצמאיים בגליל – נגישות ישראל, הסדנה מתקיימת במכללת תל חי

בסדנה 8 אנשים עם מוגבלות קשה מאוד, חלקם בכיסאות גלגלים, חלקם עם שיתוק של חצי גוף אחרי שבצי-מוח. בסדנה גם 6 סטודנטיות מחינוך במכללה.

אנחנו נפגשים כל שבוע למשך שעתיים, והמפגש כולל מינגלינג (דברת, מהמילה דיבור), שאחריו המשתתפים מפזזים ומקפצים כמו בסרט "שוליית הקוסם" של וולט דיסני, כאשר הקוסם הגלילי היא בעצם קוסמת, הרי היא רוני האוזנר.

 

סדנת תנועה לאנשים עם מוגבלות

הסדנה מאוד יצירתית וורבלית, והאנשים כולם מרגישים משוחררים ובטוב עם האחרים, כך שנשמעים סיפורים מצחיקים על החיים הלא-מצחיקים של הנכים עצמם, וכך כמעט כולם מפזזים בכיתה הקטנטונת שהועמדה לרשותנו כמרגוט פונטיין הנשים (גדולת הפרימות-בלרינות הבריטיות) והגברים מחוללים ממש ממש כמו רודולף נורייב (גדול רקדני ברה"מ ז"ל). אני כותב בניסיון נואש להומור, אבל התיאור של התנועה שתיארתי הוא אמיתי.

החברים שמחים לבוא לסדנה, ואין כמעט הברזות של חברים וסטודנטיות מהמפגשים. כרגע המכשול היחיד הוא גודל הכיתה אותה קיבלנו, ואנו מנסים לקבל כיתה גדולה יותר, ואם נקבלה

נוכל להגדיל את הקבוצה עם עוד שני אנשים עם מוגבלות.

 

 

סדנת תנועה לאנשים עם מוגבלות

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן