Skip to main content

סוף… סוף… סוף… במרחב לחיים עצמאיים בגליל

בימים אלו אנחנו נפרדים מהשנה האחרונה, נפרדים מהמסיכות, נפרדים מהקורונה ומפנים דרך לשנה חדשה!

אנחנו מתרגשים כל כך מהתהליכים המדהימים שעברנו השנה במרחב לחיים עצמאיים בגליל ובגולן שבניהול נגישות ישראל, החל ממפגשים בזום, סדנאות בזום, חוגים בזום ועד למפגשים פרונטליים חווייתיים.

את השבוע התחלנו בהליכה של קבוצת צועדים קדימה. הסטודנטים היקרים שלקחו השנה חלק בפעילויות המרחב, בקרוב מסיימים את שנת ההכשרה שלהם ולצערנו חלקם גם עוזבים את הצפון. מבחינתנו הם משפחה ומוזמנים לקחת חלק תמיד. בהליכות האחרונות תיעדנו ותיעדנו והבחנו בקרבה והתקשורת שנוצרה לעומת תחילת שנה כשרק הגיעו למשפחת המרחב, זהו מראה מלבב בהחלט. ההליכה הייתה מהנה כהרגלה ואווירת הפרידה מהסטודנטים הורגשה באוויר. ביום ראשון הקרוב תהיה הצעידה האחרונה יחדיו.

קבוצת צועדים קדימה
קבוצת צועדים קדימה

משחקים מרחוק נפגשו ביום שני למפגש אחרון של השנה. המפגש התחיל בשיתוף חוויות ממופע האלתור המדהים שהעלו באירוע פתיחת הקיץ באגמון, והמשיכו לכמה תרגילי אלתור שהתמקדו בפרידה. הייתה אווירה טובה עם הרבה הומור וצחוק, על אף שזוהי הייתה פגישת הסיום, שגרמה קצת לתחושת עצב, אבל כמו המשפט מהשיר של להקת בנזין.. "לכל סיום יש התחלה חדשה ותמיד הפרידה היא קשה..".

נפרדנו משיר המקסימה שהנחתה את הסדנה והייתה לנו מאוד משמעותית השנה.

תודה לך שיר מאחלים הצלחה בהמשך הדרך ושתהיה לך לידה קלה בידיים מלאות ובבריאות טובה.

כבר מחכים להתחיל את הפעילות התיאטרון הפרונטלית- סדנא בת שמונה מפגשים שתתקיים בחודשים יולי ואוגוסט.

ביום שלישי נפגשנו למפגש זום אחרון השנה, שמענו מהחברים על החוויות שלהם מאירוע סוף השנה. כולם פה אחד אמרו שהעובדה שהאירוע התקיים באגמון כבר שדרג את החוויה, שהנוף הגלילי הנפלא גרם לאירוע להיות מדהים וכמובן שהוסיפו שההופעה של קבוצת משחקים מרחוק הייתה הסיום המושלם לאירוע. בהמשך המפגש התבוננו במצגת עם כל הפעילויות שלנו השנה, עם תמונות מרגשות של החברים והחיבור שנוצר משבוע לשבוע, כמובן שגם הנגשנו את התמונות ושמענו חוויות אישיות מכל הפעילויות. לסיום כל אחד שיתף איך הייתה לו השנה והסטודנטים הוסיפו מה הם לוקחים איתם מההכשרה במרחב לחיים עצמאיים שבניהול עמותת נגישות ישראל.

רוכבי עיניים לשניים ייצאו בשישי הקרוב 18.6 לרכיבה בהובלת איציק והפעם יטיילו ברמת הגולן, מקיבוץ אורטל דרך מטעי הדובדבן ויסיימו את בעין זיוון. מקווים לפנק בדובדבנים טריים לקינוח. תודה לך איציק על כל ההתארגנות!

מחכים להתחיל את תוכנית הקיץ במרחב עם מגוון פעילויות מהנות וחווייתיות שאנחנו עובדים עליהם בימים אלו. עקבו אחרינו ותצטרפו לפעילות המרחב.

שיהיה לכולנו סוף שבוע נעים ושבת שלום.

מתעניינים בנעשה בפעילות המרחב ולקחת חלק מוזמנים ליצור קשר

יובל כהן- 0525347164

סמדר זילברברג-0547659964

קבוצת צועדים קדימה

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן