Skip to main content

מידע מסייע

סיום עונה של פעילויות במרחב לחיים עצמאיים בגליל בניהול "נגישות ישראל"

אני יוצא ממש עכשיו מתל-חי, היתה לי הזכות להיות כאן כל היום (23.6) ולבקר במספר אירועי סיום עונה של פעילויות יפות ומשמעותיות המתקיימות במרחב לחיים עצמאיים בגליל העליון:

פעילות "עולים לבמה 2" – פעילות משותפת, שהתקיימה השנה אחת לשבוע, של אנשים עם מוגבלות פיזית וחושית, יחד עם סטודנטים לדרמה תרפיה ממכללת תל חי.

פעילות "מותק של תאטרון" – פעילות משותפת, שהתקיימה השנה אחת לשבוע, של אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית, יחד עם סטודנטים לחינוך ממכללת תל חי.

פעילות פנאי תרבותית-אמנותית בהוסטל, של קבוצת אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית, שבעה אנשים הגרים יחד בהוסטל בקרית שמונה, שנפגשו אחת לשבוע עם סטודנטיות ממכללת תל חי, שעשו יחד מגוון פעילויות יצירה, אמנות, חוויות חושיות, ונפגשו היום לארוע סיום בבית קפה בקרית שמונה. כל משתתף הזמין באופן עצמאי שתיה / עוגה. ישבנו, שוחחנו. כמה פשוט. כמה מרגש.

ניכר היה להתרשם מהמגוון הרב של הפעילויות, כולן ברוח הפרנדינג, עם עשייה ענפה של מתנדבים רבים לפני ומאחורי הקלעים, והכל מאורגן, מתואם, ומתבצע בטוב טעם, ברוגע וברגישות אינסופית.

השתתפו במפגשים היום אורחים רבים, אנשי אקדמיה, מנהל המכללה, פעילים במרחב, אנשים עם מוגבלות מהגליל ומהגולן ובני משפחה רבים אשר שיתפו אותנו בחוויות המיוחדות אשר עברו השנה ובהשפעה החיובית של הפעילויות על החברים עם המוגבלויות. היה מעצים, מפרה ונותן תקווה.

וכל הזמן: מתחבקים 🙂

כל הכבוד לעופר מיכאלי ולנגה סיוון, המנהלים המשותפים של המרחב לחיים עצמאיים בגליל, שאמונים על הכל.

שמחתי להיווכח שוב כי העמותה המפעילה, עמותת נגישות ישראל, מקדמת ומלווה מקרוב את העשייה המשמעותית ונותנת גיבוי מלא, ארגוני ומקצועי ומאפשרת לצוות עשייה שקטה, מקצועית ומרגשת.

כל הכבוד!

עידו גרנות

2 סטודנטיות ודיירת הוסטל בקריית שמונה

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן