Skip to main content

מידע מסייע

סיכום פעילות הקיץ של קבוצת התיאטרון במרחב לחיים עצמאיים בגליל

עם סיומו של הקיץ הגיע הזמן לסכם גם את הפעילות של קבוצת התיאטרון השני במרחב לחיים עצמאיים בגליל שבניהול עמותת נגישות ישראל.

אפתח את דברי בהכרזה מרגשת, הקבוצה בחרה שם אשר מתאר את עבודתה ואת התחושות שהפעילות מעניקה למשתתפים "תיאטרון החופש".

לאחר שנתיים של חוסר פעילות בתחום התיאטרון, כאשר חברי הקבוצה כבר כל כך חיכו לחזור והקורונה עצרה בעדם, נמצאה מדריכה נפלאה אשר תדריך את הקבוצה גם במהלך השנה הקרבה, נטע מנור, ברוכה הבאה למרחב לחיים עצמאיים בגליל!

קבוצת תיאטרון החופש
קבוצת תיאטרון החופש

במהלך הקיץ נפגשו כ-12 חברי הקבוצה בשמחה רבה, מצד אחד עם המון צחוקים ומצד שני עם הרבה פתיחות ונושאי שיח עמוקים או נושאים הבוערים בתוכם. הקבוצה הנפלאה משלבת בתוכה קשת רחבה של מגבלות, וללא הבדל מאדם לאדם והקושי של כל אחד ואחת הקבוצה חזקה ומאוחדת, ונפלא לראות את התכנים העולם.

נטע הגיעה עם אנרגיות רבות וחיוך רחב לכל מפגש, היא הבינה מהר מאוד את רוח המרחב ורוח חברי הקבוצה, ונתנה לכל החברים להרגיש שייכים ושכל אחד ואחת יכולים לבטא עצמם בדרכם

. וכמו שכבר כתבתי, בקבוצה נוצרים חיים, וכמו שחברי המרחב החליטו ששם הקבוצה הוא "תיאטרון החופש", כשמה כן היא- מעניקה חופש.

אני, יובל, הגעתי למספר מפגשים, וצחקתי המון, האופציה להיות מי שאנו רוצים, ג'וק, שודד, חבר, או עץ מייצרת את ההזדמנות לפתוח את המחשבות, לפתוח את הדמיון.

קבוצת תיאטרון החופש
קבוצת תיאטרון החופש בהדרכת נטע מנור


חושבים על בן משפחה, חבר, מכר או רוצים להצטרף לקבוצה כמשתתף פעיל או כמתנדב? דברו איתנו

יובל כהן 0525347164

קבוצת תיאטרון החופש

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן