Skip to main content

סיכום פעילות חודש אוגוסט במרחב לחיים עצמאיים בגליל

התיישבתי לכתוב את סיכום החודש האחרון, חודש אוגוסט. ולמה הוא החודש האחרון עבורנו? כי הוא מסמל את סגירת השנה האקדמית, את החגים שהגיעו לאורך כל ספטמבר ואת הפעילות הקרבה לבוא באוקטובר.

באוקטובר תיפתח השנה החדשה ואיתה כל הפרויקטים המדהימים של "המרחב לחיים עצמאיים בגליל בניהול נגישות ישראל". נעדכן אתכם ממש בקרוב בפרטים המלאים. ועד אז נותר לנו לסכם את חודש אוגוסט.

מה היה לנו אתם שואלים?

  • קבוצה יוצרת אמנות
  • "צועדים קדימה"- קבוצת הליכה
  • תיאטרון- שתי קבוצות מהממות! מוזמנים לקרוא את הפרסומים האחרונים על הקבוצות
  • רכיבה של עיניים לשניים- קבוצת אופני הטנדם שלנו
  • נגישות חברתית- יציאות ובילויים חברתיים והפעם יצאנו לגלידה גולדה החדשה שנפתחה בקרית שמונה. היה טעים זה בטוח, אבל החלק הטוב באמת? היינו כל כך הרבה חברים וחברות מהמרחב, דברנו וצחקנו בלי הפסקה!
  • ואחרון חביב, שחתם וסגר את הקיץ שלנו, אירוע הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה בבריכת להבות הבשן. שאירחה אותנו גם באירוע פתיחת הקיץ! אז בהזדמנות זאת גם נגיד תודה רבה לעופר מיכאלי שגם חוגג יום הולדת ולקיבוץ להבות הבשן. דברנו, צחקנו, קשקשנו והרמנו כוסית הודיה על השנה שהייתה ופנינו קדימה לקראת השנה שתבוא עלינו.

קבוצת ההליכה "צועדים קדימה"
קבוצת ההליכה "צועדים קדימה" – תמונה קבוצתית

 

 

ומה עוד עשינו באוגוסט? עבדנו במלוא המרץ על הפעילות שתיפתח באוקטובר, וכך אנו ממשיכים גם בחודש ספטמבר. ודבר אחרון לעדכנכם, נכנס לצוות המרחב עובד חדש, קבלו את עומר שפירא שילווה את כולנו בפעילויות בשנה הקרובה.

שתהיה לכולנו שנה נפלאה וכבר מחכה לפגוש את כולם וכולן שוב,

ובמידה ואתם קוראים את שכתבתי בפעם הראשונה ומעניין אתכם ואתכן לשמוע עוד על הפעילות, אל תהססו וצרו קשר-

יובל כהן- 0525347164

 

קבוצת ההליכה "צועדים קדימה

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן