Skip to main content

"עיניים לשניים" – חוויות מהספורטיאדה באילת

שלום חברי "עיניים לשניים" היקרים.

איזה כיף, פשוט חוויה בלתי רגילה. הגענו למלון באילת בשני רכבים ביום פתיחת הספורטיאדה (1.11). טקס הפתיחה היה מרשים. נכחו בו: ראש עריית אילת, יושב ראש ההסתדרות – אבי ניסן כורן, גיא שמחי – מנכ"ל המרכז לעיוור לשעבר ויושב ראש "הפועל". הם נשאו דברים ופתחו את הספורטיאדה באופן רשמי.

יום רביעי

 

ביום רביעי (2.11) בבוקר השכמנו קום. יצאנו לרכיבת חימום למקום ההזנקה. קיבלנו תדרוך קצר ויצאנו לנו לדרך.

המסלול היה מאתגר ביותר. אני באופן אישי הרגשתי קצת פחד ואי וודאות בשל תנאי השטח המורכבים. עייפים ומרוצים סיימנו את יום התחרות הראשון. החלפנו חוויות בינינו, מה שנקרא זמן איכות. התפזרנו למלון וחיש מהר התארגנו ואכלנו את ארוחת הבוקר. יצא לנו להכיר סטוקרים וקפטנים מקבוצות אחרות והתיידדנו איתם במהרה. לאחר מכן צללנו לנו למנוחה.

אכלנו את ארוחת הצהריים ומיד לאחר מכן נסענו ובאדיבות נוגה המדהימה שיחקנו משחק מתנות שהבאנו. היו המון צחוקים וכיף ובקיצור הרשינו לעצמנו להינות עד הסוף. שבנו למלון לארוחת הערב. שוחחנו בינינו ומיד לאחר מכן הלכנו לישון.

יום חמישי

 

בבוקרו של יום חמישי התעוררנו ליום רכיבה נוסף. סולטן שלנו נפצע במהלך הרכיבה, דבר שציער אותנו מאוד. חיש מהר נגה אירגנה טיסה וסולטן הובהל לבית החולים "רבקה זיו" בצפת.

אני וכמה רוכבים נוספים נאלצנו להשתכשך במים בשל פיצוץ צינור. לי באופן אישי זה היה מאוד מרענן ומעורר לקראת המשך הרכיבה. אלא שהסתבר לנו שפוסלים את התחרות. ושעלינו לחזור אחורנית. היה לי מאוד חבל. שבנו למלון. נרגענו, צחקנו וסיפרנו חוויות באוכלנו את ארוחת הבוקר.

בערב רקדנו, השתוללנו בלי חשבון על בימת הריקודים. ביקרנו גם בחוות הדולפינים. שם נהנינו מהסבר מקיף של טל על הדולפינים, כמה סוגי דולפינים יש.

יום שישי

 

ביום שישי בבוקר "שר הביטחון" אילן עשה לנו קצת תרגילי כושר והליכה מהירה. הבנתי שיש לי המון מה לשפר.
לאחר ארוחת הבוקר התכנסנו לשיחת סיכום. בה ניתנה הזדמנות לכל אחד ואחת מחברי הקבוצה להביע את דעתו בנוגע לתחרות הספורטיידה כולה. לאחר מכן " ורדה " החליטה משום מא שנמאס לה כבר להיות סטוקרית ובין רגע הפכה לקפטנית והוליכה אותנו העיורים ברכבת. זה היה די משעשע ומעניין ומצחיק להתנסות בחוויה שכזו. בסופו של דבר הקפטנית המהוללת הביאה אותנו בשלום למחוז חפצינו.

במהלך היום גם היינו בטקס חלוקת הגביעים של הספורטיאדה. היה מאוד מרשים לשמוע שאת שישה מתוך שבעת הגביעים לקחה קבוצת "כן ולא – שרון".

עם בוא שבת המלכה שרנו שירי שבת.


דברים טובים נגמרים מהר וביום שבת חלקנו שב הביתה.

 

 

תודות

 

זה המקום להודות מקרב לב בתודה ענקית לכל המארגנים: לנגה ולרפי ולכל השאר שעשו ימים כלילות על מנת שיהיה לנו את הטוב ביותר שרק אפשר. כל הכבוד על הסבלנות והסובלנות של הקפטנים שלנו בחדר האוכל ובליווי אישי שלנו. וכל הכבוד לנו כקבוצה חדשה וטרייה יחסית שלא וויתרנו ושהתמודדנו עם כלל האתגרים. הן ברכיבות והן באופן אישי.

תודה ענקית לחברת הרץ ולקיבוץ שמיר שתרמו לנו את הרכבים ואפשרו לנו לקויי הראיה ,עיוורים ומתנדבים להשתתף באירוע מיוחד ומרשים שכזה.

נתראה ברכיבות הבאות.

שלכם,
כפיר בר

 

קבוצת הרכיבה "עיניים לשניים"  קבוצת הרכיבה "עיניים לשניים"

קבוצת הרכיבה "עיניים לשניים"

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן