Skip to main content

צועדים קדימה גם בחום יולי אוגוסט

קבוצת צועדים קדימה שפועלת כבר מספר חודשים לא נתנה לחום של הקיץ לעצור אותה.


מתחילת יולי פועלת במרץ, בימי ראשון, קבוצת ההליכה של המרחב לחיים עצמאיים בגליל בניהול עמותת נגישות ישראל. קצת חששנו שהקיץ יהיה קשה, אבל החל מיולי שיננו את שעת הפעילות ל17:30 וכך, אנו הולכים לצד שקיעת השמש בטיילת הוורדים.


הפעילות הנהדרת מוציאה את כולנו מהבתים, מפגישה אותנו עם חברים ותיקים וחדשים ומאפשרת לנו לעשות קצת ספורט יחדיו. ההליכות כרגיל מהנות ומפגישות אותנו עם סיפורים אישיים וחוויות חיים האחד של השנייה. כן, אולי אנחנו מזיעים קצת יותר אבל אין ספק שהפעילות הזאת עושה לנו טוב.

קבוצת צועדים קדימה בהליכה
קבוצת "צועדים קדימה"

אז נשתף קצת חוויות מהקיץ…

בתחילת הקיץ הצטרפה אלינו משתתפת חדשה, שחף, שכולם מאוד התרגשו שהגיעה, היא סיפרה קצת על יין ומה היא עושה בחיים וחברי הקבוצה שיתפו אותה על חייהם. אני, יובל, הופתעתי כל פעם מחדש לגלות עוד משהו, עוד סיפור על אחד מחברי הקבוצה שלא ידעתי. בעצם כל משתתף חדש שמגיע יוצר הזדמנות להיכרות מעמיקה יותר עם חברי הקבוצה.

אליהו ודרור הלכו יחדיו כל השנה, בעיקר דיברו על פוליטיקה, אבל בקיץ כשדרור היה חייב ללמוד הבנתי שעלי האחראיות ללכת מהר עם אליהו ולעקוף את כולם, אבל זה היה קצת קשה כי רציתי לוודא שכולם בסדר, שותים ומרוצים, עידן ומשה צחקו עלי שאני מאטה את אליהו. ולכן מפגש לאחר מכן אליהו ואני הלכנו פעמיים את הטיילת, אני בטוחה שהוכחנו להם אחרת. מגיע לנו צל"ש?

וסיפור אחרון על ההליכה האחרונה, כשהגיעו משתתפי הקבוצה הם הבחינו שלאוויר היה ריח של שרוף בעקבות שריפה שהייתה יום לפני כן. לא שיערנו לעצמנו, אמרה סמדר, שנחזור הביתה קצת בריח של מדורה. בדיוק להליכה הזאת הגיע משתתף חדש, יפתח, מלהבות הבשן. אני מקווה שזה לא יבריח אותו. סתם, אני בטוחה שלא, יפתח הלך עם אליהו והשניים דיברו ודיברו. כיף שהצטרפת יפתח, אני מחכה להכיר אותך.

אז אולי קצת מזיעים, אך בעיקר מרוצים ממשיכים את הפעילות ולא מפסיקים.

רוצים להצטרף, לספר מהחוויות שלכם או לשמוע על פעילויות נוספות? דברו איתי

יובל כהן- 0525347164

קבוצת צועדים קדימה בהליכה

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן