Skip to main content

מידע מסייע

קבוצת הכדור שער של המרחב לחיים עצמאיים בגליל ובגולן יצאה למחזור הליגה השני

בשבוע שעבר יצאה קבוצת הכדור שער למחזור הליגה השני של הליגה הלאומית לכדור שער. בליגה משתתפות 6 קבוצות. חוץ מאיתנו, משתתפות שתי קבוצות מבאר שבע: נוער ובוגרים, קבוצת ויצו ניר העמק, קבוצת נבחרת בנות עתודה וקבוצת בית הלוחם.

בניגוד למחזור הליגה הקודם בו חזרנו עם הראש מורכן, במחזור שהתקיים בשבוע שעבר נחלנו הצלחות נהדרות! כבר במיניבוס הרגשנו שהגענו מוכנים, כאשר כפיר בר, שחקן וסנטר בקבוצה, עודד אותנו. כפיר השתתף במשחק אחד בליגת העל, ותרם לנו הרבה מהניסיון שלו בטורניר.

את היום הראשון בטורניר סיימנו עם ניצחון, תיקו והפסד:

ניצחנו 8-7 את בית הלוחם, קבוצה שאותה מדריך מאמן הנבחרת רז שוהם.
עשינו תיקו 3-3 עם קבוצת הנוער של באר שבע, אותה מדריכה המאמנת ורד אבנעים.
הפסדנו לויצו ניר העמק 8-2, אותה מדריך המאמן כפיר.

 

בסופו של ערב עמוס משחקים, התקיימה תחרות האחד על אחד המסורתית, בה משתתפים שחקנים ושחקניות מכל הקבוצות, והם מחולקים לדרגות. ברמה C, יעל רואש שלנו ניצחה וזכתה במקום הראשון! הלכנו, שמחים ועייפים, לאכול ארוחת ערב מאוחרת וקצת יותר מאוחר לישון ולצבור כוחות ליום המשחקים של מחר.

 

תמונה: קבוצת המרחב בגליל ובגולן במהלך הגנתי בזמן המשחק
תמונה: קבוצת המרחב בגליל ובגולן במהלך הגנתי בזמן המשחק


בבוקר התעוררנו, נפגשנו בחדר האוכל לארוחת בוקר מוקדמת, התארגנו בחדרים ועלינו להתחמם בקור הירושלמי ששרר באולם המשחקים. פתחנו את יום המשחקים עם ניצחון ענק על נבחרת עתודת הבנות של ישראל 10-4, ומיד אחר כך ללא הפסקה שיחקנו והפסדנו לקבוצת באר שבע בוגרים 12-7, אחרי משחק צמוד במיוחד שרק בדקות האחרונות התפתח לכיוון הבאר שבעים.

שני שחקנים בקבוצה שלנו הבקיעו שערי בכורה בליגה – ניצן כהן שנתן שלישיית בכורה, וסתיו סיבוני שהבקיעה שני שערים. כל הכבוד!!!

את השערים לזכותינו בטורניר הבקיעו:

  • דן דוידוביץ' – 12 שערים.
  • עידן חיון – 10 שערים.
  • ניצן כהן – 3 שערים
  • סתיו סיבוני – 2 שערים.

כפיר בר, סנטר בקבוצה, מספר:

"נתנו כל אחד ואחת מאיתנו את מה שאנחנו יכולים, נתנו קפיצה גדולה ברמת המשחק שלנו וזה בא לידי ביטוי בתוצאות. אכלנו טוב, צחקנו, הייתה אווירה טובה ומשחקים טובים".

דן דוידוביץ', מלך השערים של הקבוצה בטורניר, מספר:

"כבר במיניבוס בדרך לירושלים הרגשנו טוב לגבי הטורניר. הרגשנו שמאז הטורניר האחרון שהיה בדצמבר עבדנו קשה ואנחנו ברמה גבוהה יותר, בהגנה ובהתקפה. ובאמת נתנו טורניר מצוין. אנחנו מתאמנים ומשתפרים כל הזמן תחת הדרכתו של אבי הלר, מאמן הקבוצה. אנחנו יודעים שאנחנו גם צריכים להשתפר בחלק מהאלמנטים של המשחק, בעיקר בהגנה ובפנדלים ועל זה אנחנו עובדים באימונים".

כל הכבוד לכולם, נתראה במחזור הליגה האחרון בחודש יוני!

 

תמונה: קבוצת המרחב בגליל ובגולן במהלך התקפה בזמן המשחק
תמונה: קבוצת המרחב בגליל ובגולן במהלך התקפה בזמן המשחק

קבוצת המרחב בגליל ובגולן במהלך הגנתי בזמן המשחק

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן