Skip to main content

רכיבת טנדם משותפת של מרחב גליל עליון עם 'כן ולא' צפון

ביום שישי 05.12.2014 יצאנו לרכיבה בשיתוף עם הקבוצה של 'כן ולא' צפון.

נתחיל במסלול: המסלול היה מגוון ומעניין וכלל בתוכו את שלושת הנחלים המרכזיים של הגליל – דן, בניאס והחצבאני. בשילוב השמש הנעימה, עלי השלכת ופכפוך המים הייתה לנו רכיבה פשוט מענגת למרות… שאני מודה כי קיטרתי מידי פעם בעליות… 

🙂

מעבר למסלול ולפריסה המושקעים, שכללו נופים יפים ועוגות משובחות – הכי נהניתי מהאנשים שהיו ברכיבה. בקבוצת הרכיבה ניתנה עבורי האפשרות להתנסות לראשונה ברכיבת טנדם. בתור קפטנית אני מרגישה שיש לי אחריות כלפי הסטוקר להוביל אותו בבטחה ובהנאה.

בזכות הרכיבה המשותפת מתפתחת תקשורת מיוחדת בין שני הרוכבים – למדתי הרבה דברים על עצמי ביניהם לקיחת אחריות על אדם אחר, קיום תקשורת שלא בהכרח מסתמכת על מילים או מראות אלא גם על תחושות ועוד ועוד.

למרות שאני העיניים של הסטוקר, גיליתי השבוע ברכיבה שהסטוקרים הם האוזניים והאף שלי. כיוון ששאר החושים שלהם הרבה יותר מפותחים וחדים משלי, הם הסבו את תשומת ליבי לדברים שבד"כ אני לא שמה לב אליהם – אם זה ריח העצים או ריח הקרקע שאחרי הגשם, ציוץ הציפורים או רישרוש העלים. מעבר למראות ולחוויות, השיחה שמתנהלת תוך כדי הרכיבה מעניינת לא פחות; הזמן הזה ששני הרוכבים לבד ברכיבה גורמת לשיחה לזרום ולהכיר אדם שרוב הסיכויים לא היית מכיר במקום אחר. מבחינתי קבוצת רכיבה היא פלטפורמה נהדרת להכיר אנשים חדשים וטובים.

המפגש עם קבוצת הרכיבה מנהריה היה טוב ומעניין – כיף לראות שיש עוד קבוצות רכיבה משותפות עם הרבה שמחת חיים וגם בכושר טוב 🙂

כן ירבו מפגשים מסוג זה!

 

 

הרוכבים ממרחב גליל עליון ו'כן ולא' צפון

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן