Skip to main content

שבוע גדוש בפעילויות במרחב לחיים עצמאיים בגליל!

במהלך השבוע (7-13.2) המשכנו בפעילויות המהנות שלנו במרחב לחיים עצמאיים בגליל של נגישות ישראל

פגישות אישיות של סטודנטים וסטודנטיות ממכללת תל חי וחברי מרחב הגליל. אפילו שמענו על מפגש מרתק ובו סטודנטית התנסתה לראשונה בהליכה עם כיסוי עיניים, בכדי להבין את הקושי בהליכה ושוטטות ללא היכולת לראות.

המשכנו בפעילות התיאטרון "משחקים מרחוק" המהנה עם שיר הנפלאה שלא מפסיקה להפתיע אותנו! במפגש הכרנו עוד ועוד חלקים מתוך עצמנו, ביקרנו עולמות חדשים, שטנו באוקיינוס וניסינו להיות השורדים האחרונים, במשחק כמובן.

צילום מסך מהמפגש עם הדוקטורנטית לפסיכולוגיה
מפגש עם הדוקטורנטית לפסיכולוגיה, שיראל בקבני אלקיים

ביום שלישי נפגשנו לראשונה עם הדוקטורנטית לפסיכולוגיה, שיראל בקבני אלקיים. דברנו על תאוריות פסיכולוגיות והתחלנו להתעסק במנגנונים המוטיבציוניים החסינים מפני דיכאון קליני ובלי ששמנו לב כבר נגמר לנו הזמן. שיראל המדהימה, אשר ענתה על שאלות ובעקבות הדיונים המרתקים תגיע להיפגש איתנו שוב ואנחנו כמובן מחכים כבר בקוצר רוח למפגש הבא בכדי להבין כיצד לנצל את הכוחות שקיימים בתוכנו.

יום רביעי המשכנו בפעילות הספורטיבית עם ירדן "זזים בזום"! נכנסו לעניינים, שמנו לב שהכושר שלנו עולה. וירדן כבר הכריזה "שבוע הבא עולים מדרגת קושי"! מצפים ומחכים למפגש הבא, לבחון עוד ועוד את היכולות שלנו.

השבוע מסתיים עם רכיבה, לה כל כך חיכינו, של קבוצת עיניים לשניים. נתחיל באגמון החולה, נמשיך ברכיבה לאורך הירדן צפונה, עד שדה נחמיה, נחזור בטיילת עמיר לכיוון האגמון. מעבר להתרגשות לחזור לרכב ביחד, אנחנו גם שמחים שמצטרפים אלינו שני משתתפים חדשים לרכיבת היכרות.

צילום מסך מהפגש של קבוצת זזים בזום
"זזים בזום" עם המאמנת ירדן עזרן

אז כמו שהבנתם היה שבוע מרתק, מאתגר, מהנה, מצחיק ומשחרר!

אנחנו מחכים ומחכות לשבוע הבא ובו תיפתח קבוצת ההליכה שלנו "צועדים קדימה"! אל דאגה, נשתף אתכם בהמשך.

רוצים ורוצות לשמוע עוד? להצטרף לפעילויות? דברו איתנו –

יובל כהן- 052-5347164

סמדר זילברברג- 054-7659964

"זזים בזום" עם המאמנת ירדן עזרן

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן