Skip to main content

מידע מסייע

שבוע מהנה אך מהול בקצת עצב עבר על המרחב לחיים עצמאיים בגליל ובגולן

השבוע המשכנו לעבוד במרץ על פעילויות הקיץ שהולכות להתקיים בחודשים יולי אוגוסט אצלנו במרחב לחיים עצמאיים בגליל ובגולן בניהול נגישות ישראל, ויחד עם זאת נפגשנו לחוויות משותפות מהנות ועצובות שבתוכן פרידות וברכת דרך צלחה לסטודנטים שלקחו השנה חלק במרחב.


קבוצת ההליכה התחילה את השבוע עם אנרגיה טובה ושמחה. הגיעו הרבה חברים, דבר שבהחלט הוסיף לאווירה הטובה והשיח המהנה בשעות היפות והנעימות של היום. אחרי ההליכה המהנה, חגגנו יום הולדת לשלומית, שפינקה אותנו בעוגת יומולדת ועוגיות טעימות.

צועדים קדימה
צועדים קדימה

ביום שני נפגשנו למפגש פרידה מחברי קבוצת רוכבים באגמון. התחלנו ברכיבה מסביב לאגמון וכשחזרנו למועדן מזיעים ועייפים למרות זאת התחלנו ישר להכין פיתות בטבון, ובהנאה רבה ניגבנו פיתות בלאבנה ושוקולד, ליקקנו את האצבעות בתענוג. היה מפנק אחרי מאמץ של רכיבה!


לבסוף התיישבנו לשיחת סיכום והעלנו זיכרונות מהשנה שעברה עלינו, שלכולם לא הייתה פשוטה ויחד עם זאת הצלחנו להיפגש לפעילות בכל זמן שהיה אפשר. משתתפי הרכיבה קיבלו תעודת השתתפות בחוג, ועירית האלופה קיבלה מדלייה על היותה רוכבת מצטיינת.

עירית מקבלת תעודה ומדליית מצטיינת
עירית מקבלת תעודה ומדליית מצטיינת

ביום שלישי שמחנו והתרגשנו ביותר להיפגש במדורה חברתית, בה נפרדנו מהסטודנטים שלנו, שהיו חלק ממשפחת המרחב בשנה האחרונה. כולנו ביחד גרמנו למדורה להיות משמחת עם הרבה הומור טוב וצחוק. אמיר אסף קרשים, וביחד עם מעיין ודרור עמדו על המדורה והכינו פיתות, מוטי הביא לנו מוזיקה ודרבוקה, דוניא פיתות דרוזיות ולאבנה שאמא שלה הכינה וכל השאר פינקו בשתייה וכיבוד טעים במיוחד!

למדורה הצטרפו אלינו משתתפים ותיקים וחדשים, אנשים שבאו להציץ והלכו ואנשים שלא רצו לחזור הביתה. כל הסטודנטים והמתנדבים שלנו קיבלו תעודות הוקרה, כי בלעדיכם המרחב לא היה אותו דבר. תודה לכל מי שהגיע למדורה ולכל הפעילות השנה! אנחנו שמחים להרים כוסית לחיי עוד הרבה מפגשים ופעילויות משותפות.

מאחלים לסטודנטים שלנו הצלחה בהמשך הדרך תודה ומעריכים את השתתפותכם במרחב אתם מוזמנים להישאר איתנו ולהמשיך לקחת חלק פעיל במרחב.

חברי המרחב במדורה החברתית
מדורה חברתית

סוף שבוע נעים ושבת שלום

אמונה כהן שלו

מתעניינים בנעשה בפעילות המרחב ורוצים לקחת חלק מוזמנים ליצור קשר..

יובל כהן- 0525347164

סמדר זילברברג-0547659964

צועדים קדימה תמונה קבוצתית
צועדים קדימה תמונה קבוצתית

חברי המרחב במדורה חברתית

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן