Skip to main content

מידע מסייע

החל קמפיין התרמה לעמותת נגישות ישראל בקופות סניף רמי לוי אילת

תושבי אילת, זה בשבילכם: כיף לפרגן לשותפים

זה לא סוד שהמגזר השלישי (עמותות ללא כוונת רווח) עומד בפני אתגרים גדולים תמיד, ובפרט בשנתיים האחרונות בהן כולנו חווים את מגבלות הקורונה.

 

עמותת נגישות ישראל הקימה את מרחב אילת והערבה לפני כ-7 שנים ומאז מעמיקה ומרחיבה את פעילותה לטובת שיפור איכות חייהם של אנשים עם מוגבלות ובני משפחותיהם בעיר אילת.

שלט הקמפיין בכניסה לסניף רמי לוי אילת
שלט הקמפיין בכניסה לסניף רמי לוי אילת


רבקה טביב אזולאי, מנהלת המרחב בשנים האחרונות מציינת:


"זה נהדר שהעירייה תומכת ומשתפת פעולה בנושא ולטובת אזרחיה, ובנוסף יש כאן חברה אזרחית מדהימה, עם ערבות הדדית אין דברים כאלו. והנה, ביקשתי משמעון דנינו מנהל סניף רמי לוי שיווק השקמה באילת לשתף פעולה בקמפיין קו קופות בסניף אותו הוא מנהל, ושמעון מיד ענה אני מסכים מה את צריכה? והשאר היסטוריה :

 

עמותת נגישות ישראל החלה השבוע ב-9.1 בקמפיין יחד עם רמי לוי אילת – שכל הכספים שמגויסים נשארים 100% באילת לטובת ולרווחת אנשים עם מוגבלות בעיר. שמעון הנחה את הקופאיות המדהימות (12 עמדות !! ) לסייע בקמפיין הגיוס וכבר מהשעות הראשונות אנחנו רואים ברכה (טפו- טפו, חמסה.. ).

 

תושבי אילת יקרים, אנא בואו, היכנסו לסניף רמי לוי, ואל תשכחו אותנו בתרומה צנועה של 10 ש"ח שכל כך מסייעת לנו ביומיום.

 

בשם העמותה, בשמי ובשם תושבי אילת שנהנים מהשירות המדהים של העמותה באילת, אנחנו מודים לתורמים, לך שמעון יקר, לקופאיות ולצוות סניף רמי לוי באילת."

שלט הקמפיין בתוך סניף רמי לוי אילת
שלט הקמפיין בתוך סניף רמי לוי אילת


מרחב אילת והערבה של העמותה מרחיב השנה את פעילותו במסגרת מועדון ספורט משלב לאנשים בוגרים ולנוער עם וללא מוגבלות. כבר היום, העמותה מפעילה מספר קבוצות של רכיבת אופני טנדם ושל הליכה, וכן מפגשים חברתיים ובקרוב צפוי להיות מושלם הקמתו והצטיידותו של מועדון חברתי וספורט משלב בו יורחבו הפעילויות ומספר הנהנים.

תודה סטס יקר שבאת לפרגן ולתמוך כתמיד- מעריכה זאת, זה לא מובן מאליו !

אתם מוזמנים לקבל מידע עלינו ב- Facebook וכן ליצור קשר איתי לשם הצטרפות לפעילויות:

רבקה טביב-אזולאי | מנהלת מרחב אילת וערבה, עמותת נגישות ישראל 

050-8895547 | rebeka@aisrael.org

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן