Skip to main content

יריד חנוכה "מביאים את האור" בסינמול בחיפה

יריד מספר 2 "מביאים את האור " התקיים בסינמול ביום חמישי 11/12/14. את היריד אירגנו "אשכול אירגונים לאנשים עם מוגבלויות ומשפחותיהם בחיפה והצפון" אשר פנו להנהלת קניון הסינמול.

נגישות ישראל צפון-נ.י.צ., אשר חברה באשכול האירגונים והיתה אדריכלית הקשר הפורה עם הנהלת הסינמול אשר כלל סקירת נגישות ומיזם הגברת מודעות – יצרה את הקשר עם הנהלת הסינמול לאירוח היריד.

ביריד נמכרו לקראת חנוכה והחגים הקרבים יצירות אשר הכינו אנשים עם מוגבלויות בעמותות השונות. בין הדוכנים היו: אלו"ט כרמיאל, אקי"ם חיפה, אקי"ם קריות, בית מרים – איל"ן, החנות למשמעות – כיוונים, ושילובים – א.ד.נ.מ. כמו כן השתתפו דוכנים של הסברה כמו הדוכן של "יוזמה צפונית- דרך הלב" וזה של "יעדים לצפון- מגדלאור" בו ניתן היה להתנסות בהקלדה במכונת כתיבה של ברייל.

אטרקציה יחודית נוספת הייתה בדוכן של נ.י.צ., בו יכלו אנשים להתנסות בהליכה על קביים, נסיעה בכסא גלגלים, מילוי מטלות בעיניים עצומות או עם כפפות קשיחות על כפות הידיים כהדמיית מוגבלות. הגדילו לעשות חניכי שבט אילנות של הצופים בחיפה שסייעו ונטלו חלק פעיל בהפעלת הדוכנים וההתנסויות.

דניאלה יקירה רכזת האשכול: "היריד התקיים בסמוך ליום הבינלאומי של האדם עם המוגבלות, אשר צויין בתחילת החודש ומטרתו מעבר למכירה – חשיפה של הציבור להכרת אוכלוסיה זו של אנשים עם מוגבלויות שונות תוך דגש על יכולותיהם. אנו רואים חשיבות בקיום היריד בשיתוף הסינמול בפרט ובקידום המעורבות החברתית של העסקים בקהילה בכלל; אנו מודים להנהלת הקניון ומקווים לשיתופי פעולה נוספים בתחום".

בדברי תשובתו הבטיח מנכ"ל הסינמול, צבי רוזנטל, שיתופי פעולה נוספים עם ארגוני האשכול ועם מתנדבי נ.י.צ.

 

 

חניכים בצופים חווים מוגבלות בשמיעה

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן