Skip to main content

מנהלי נ.י.צ. נפגשו עם ראש מועצת דליית אל כרמל

במסגרת הרחבת הקשרים עם החברה הדרוזית בצפון, נפגשו בתחילת חודש דצמבר מנהלי נגישות ישראל צפון-נ.י.צ. ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי וגיורא לב עם ראש מועצת דליית אל כרמל רפיק חלבי. הפגישה התקיימה בבית העמותה נ.ד.א. ונכחו בה רכז העמותה סלמאן עוואד ורכזת הנגישות היישובית אומימה אבו זלף.

בשיחה סוכם על קידום ההסברה בנושאי הנגישות וקבלת השונה לבתי הספר ביישוב, קיום מיזמי נגישות השירות לעובדי המועצה ואפשרות לקיים ארוחת נגישות למנהלי האגפים והמחלקות במועצת דליית אל כרמל. הושם דגש על הצורך להרחיב את הנגישות בתחומי היישוב – מסעדות, עסקים קטנים, מעברי חצייה ואכיפת מקומות חנייה לנכים, בד בבד עם התקדמות החקיקה.

הפגישה התקיימה במסגרת פעילויות המודעות של החודש הבינלאומי של האדם עם המוגבלות; פעילי נ.ד.א. נפגשו עם נציב השוויון לאנשים עם מוגבלויות במשרד המשפטים אחיה קמארה, יצאו לשטח וחילקו חומרי הסברה להמחשת החשיבות בהנגשת עסקים קטנים בדליית אל כרמל.

חשוב לציין כי נ.ד.א. משתפת פעולה עם מתנדבי נ.י.צ. ובחודש שעבר, בעקבות מפגש בין מנהלי שני הגופים – יצאו לשטח מתנדבי שתי הקבוצות לפעולה משותפת של סקירת נגישות מסעדות ביישוב.

 

מנהלי נ.י.צ. נפגשו עם ראש מועצת דליית אל כרמל

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן