Skip to main content

מפגש קהילות נגישות צפוניות באבו-סנאן

 

המפגש בקהילת אבו סנאן היה כה נעים, חם, מחבק, מלהיב, כיפי ומרגש – שלא לדבר על הטעמים הטעימים מכל טוב וכיד המלך, עד שלא התחשק לעזוב. ממש ממש כך.

 את הערב פתח בדברים ד"ר נעים מוסא, רופא שיניים ומ"מ ראש המועצה. לאחר מכן נשאו דברים – הגב' עמאר מוסא, מנהלת המתנ"ס והגב' סווטי חאולה, עו"ס ומנהלת לשכת הרווחה במקום.

הם סקרו את פעילות הגורמים בכל הקשור לנושא הנגישות והטיפול ההולך ומשתפר ומתרחב למען התושבים עם צרכים מיוחדים עם מוגבלויות ואת תרומת המתנ"ס, המשמש מועדון לאוכלוסיה זו, על כל המשתמע מכך.

 

לאחר הסקירה והברכות "עברנו" לידיהן הנפלאות של רכזות הקהילה באבו סנאן – הגב' דלאל והגב' ניבאל המעולות. דלאל וניבאל, בסיוע נלהב ונרגש ובשיתופם המלא של ילדי החברות והחברים – חילקו אותנו לקבוצות, בחמישה מעגלים. בהעברת/מסירת כדור מיד ליד סיפר כל אחד בקבוצה על עצמו. בהמשך, התיישבנו סביב שולחנות ל"עבודה". כל משתתף קיבל שקית ובה ריבוע זכוכית, מפית, ארבע אבנים (מעין חלוקי נחל קטנים) ושקופית ברכה. כל אחת ואחד יצר לעצמו את המתנה המקסימה מטעם קהילה נגישה אבו-סנאן. לא רצינו לעזוב את חדוות היצירה/העשייה המשותפת, ובעיקר, את האווירה הנפלאה.

במילים פשוטות, היה יופי!

בשמי, בשם ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי – יו"ר הקהילה הנגישה שלנו ומנהלת פרוייקטים צפון בעמותת נגישות ישראל, ובשם כל חברות וחברי קהילה נגישה קריית ביאליק, אני רוצה להודות לכם מקרב לב. אין ספק שזה היה מפגש ש"סוגר מעגל" של מפגשים קודמים בשנה זו, אך פתיחת מעגל גדול ורחב של מפגשים בעתיד -"מפגשי משפחת קהילה נגישה" באזור הצפון.

המארחת של האירוע ומ"מ ראש המועצה נואם

להיכנס לשולחן העגול ברכת שלום

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן