Skip to main content

מידע מסייע

נגישות ישראל צפון בפעילות להגברת מודעוּת ביריד אירגונים בקיריון

ביום ג' 1 באפריל, בין השעות 12:00 ל- 20:00 התקיים ברחבת "המשביר" בקיריון בקריית-ביאליק יריד מכירות והסברה של ארגונים לאנשים עם מוגבלויות מחיפה והסביבה – במסגרת אשכול הארגונים של "מעוף חברתי" המועצה להתנדבות חיפה והצפון.

בדוכנים נמכרו עבודות יד מקוריות של אנשים עם מוגבלות אשר יצירתן מהווה עבורם תעסוקה, כגון: "בית מרים" המשמש כמרכז יום לצעירים נכים בעלי שיתוק מוחין וניוון שרירים בקרית-חיים כחלק מארגון "איל"ן" ואגודת "ניצן" המטפלת בילדים ובבוגרים עם ליקויי למידה

.

נגישות ישראל צפון (נ.י.צ.), בניהולם של ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי וגיורא לב, המהווה חלק מארגוני האשכול, ועוסקת ללא לאות וללא הרף בנושא ההסברה וההנגשה של אנשים עם מוגבלויות, לקויות וצרכים מיוחדים ובקבלת השונה, לקחה חלק גם בפעילות זו.

בדוכן, שעל ארגונו והובלתו ניצחה המתנדבת אהובה שרון, בסיוע המתנדבות והמתנדבים של נ.י.צ. וקהילה נגישה קרית ביאליק, חווה קהל המבקרים, ובעיקר הדור הצעיר ואפילו הדור הקט, בליווי ובעידוד המתנדבות והמתנדבים, בהתנסויות בלקויות השונות – לקות ראייה – תפקוד עם עיניים מכוסות, לקות שמיעה – התנסות בקריאת שפתיים עם אוזניות, ולקויות פיזיות – ישיבה בכסא גלגלים, הליכה עם קביים ותיפקוד עם כפות ידיים מכוסות בכפפות קשיחות.

תודה מיוחדת למנכ"ל הקיריון דודו שגיא ולמנהלת השיווק מיכל מאי על הסיוע המחבק שאפשר את קיום היריד ואת חשיפת נ.י.צ. והאירגונים האחרים לקהל קוני הקיריון.

כתבה וצילמה

: מתנדבת נ.י.צ. צעירה נחמיאס.

 

 

מתנסים בהתניידות בכיסא גלגלים

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן