Skip to main content

סיכום שנה של המיזם "יש לי חבר והוא אחר" בקריית ביאליק

ביום ד' 29.6.16, הוזמנה ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי, כחברת מועצת העיר וכמנהלת נגישות ישראל צפון-נ.י.צ. לשיעור סיכום שנת הפעילות ב"גן דליה" בקריית ביאליק, במסגרת התכנית "יש לי חבר והוא אחר" לנושאי הנגישות וקבלת השונה לתלמידי גן חובה.

התכנית הייחודית נכתבה על ידי רחלי ברקוביץ, מלווה על ידי נ.י.צ. ומתבצעת בכמה גני חובה בעיר בשש השנים האחרונות, כפועל יוצא משיתוף פעולה בין מנהלי נ.י.צ. רויטל שורץ-סבירסקי וגיורא לב לבין מתנדבי של"מ של חברת המתנ"סים בניהולה של עדנה הברפלד. בשנה הראשונה הופעלה התוכנית כפיילוט בגן "השקדים" בעיר.

תיאור רשמיה של רויטל: "ישבתי נפעמת, נרעשת ואף המומה; ילדים בגיל 5 (!!!) הפגינו יידע, רגישות, סובלנות ונגישות חברתית ברמה עוצרת נשימה. לאחר שיחה ביני לבינם, שכללה שאלות מופלאות בפתיחותן – הם שרו את השיר המצורף בשפת הסימנים "אני ואתה נשנה את העולם" והדגימו כיצד מסמנים מושגי יסוד כגון "הדדיות", "סובלנות" ו"נגישות". האם רואים היטב את שלולית הדמעות למרגלותיי …??? ".

 

תודה חמה לגננת דיקלה שמעציון ולצוות הגן – במיוחד למתנדבת נחמה גרינברג על הפעילות המדהימה, המאומצת, המרגשת והייחודית כל כך !!!

 

  

מתוך היצירות של הילדים במיזם

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן