Skip to main content

תלמידי "נעורים" מקבלים את האחר – חרף ימי הקורונה!

בית הספר היסודי "נעורים" בקריית ביאליק, בהובלת המנהלת מירי בן שושן והרכז עמנואל מטוט – מתמיד מזה שנים רבות בקידום הגברת המודעות לנושאי הנגישות וקבלת האחר בקרב תלמידיו, בד בבד עם תהליך הנגשה מקיף אשר עוברים מבני המוסד וקליטה נפלאה של תלמידים עם מוגבלויות.

 

גם תקופת הקורונה לא שינתה את המצב, וביום ד' 10.2.21 קיימה עמותת נגישות ישראל מיזם נגישות מקוון (בזום) לתלמידי שכבות ד' ו-ה'. לאחר פתיחה מרגשת של מירי המנהלת על חשיבות הנושא כחלק מה-DNA בבית הספר וליווי מרגש של עמנואל הרכז העבירו מנהלת נגישות ישראל צפון-נ.י.צ. והמשנה לראש העיר ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי ועובדת מחלקת חינוך לנגישות בעמותה מיה לסקו מיזם אשר כלל הרצאה על סיפורה האישי, סיפור הקמתה של העמותה ועקרונות המוגבלויות השונות והנגשתן.

צילום מסך של ההרצאה בזום

 

ההרצאה לוותה בסרטונים רלוונטיים מרגשים ביותר להמחשה חזותית של הנושא לתלמידים. בנוסף, תחת האמירה "עד שתחווה תבין", התנסו התלמידים על בשרם במוגבלויות פיזיות בידיים ובמוגבלויות בראייה.

מידת ההיענות לצד דברי המשוב של הילדים והצוות היו מאוד מרגשים והעידו כי גם בימי קורונה ובעומס זום בלתי אפשרי ניתן להגיע ללבבותיהם ולהמחיש להם את חשיבות נושאי הנגישות וקבלת האחר.

לקריאת משובי התלמידים – לחצו כאן

צילום מסך מהפעילות בזום
התלמידים תנסו במוגבלויות פיזיות בידיים

התלמידים תנסו במוגבלויות פיזיות בידיים

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן