Skip to main content

אירוע השקת מצעד הפרוטות בקריית ביאליק

קריית ביאליק מאמצת את סניף איל"ן חיפה, בו חברים תושבים רבים מהקרייה, מזה מספר שנים, בקשר שהתהדק במיוחד בקדנציה הנוכחי, במקביל לתנופת העשייה בנושא הנגישות וקבלת השונה בכל התחומים בעיר; ראש העירמר אלי דוקורסקי ובכירים מהעירייה ביקרו במרכז הספורט וב"בית קסלר", במקביל לרכישת מוצרים ולהתנדבות של תלמידים וחברי קהילה נגישה קריית ביאליק ב״בית קסלר״ וב״בית מרים׳".
ביום ב' 14.1.13 התקיים הטקס המסורתי להשקת מפעל ההתרמה השנתי ״מצעד הפרוטות״ של איל״ן בבית "יד-לבנים" בקרית ביאליק. מפעל ההתרמה הוותיק המתקיים ברחבי הארץ זו השנה הששים, נערך במעמד ראש העיר, מנכ"ל העירייה מר עזרא חכם, מנהלי מחלקות בעירייה, חברי קהילה נגישה בעיר, מתנדבי נגישות ישראל בצפון (נ.י.צ.) לצד מנהלי איל"ן חיפה מנכ״לית איל״ן חיפה הגב' רונית לביא, מנהל מרכז השיקום והספורט מר עוזי פרלה,  יו"ר איל"ן קריות הגב' אורה גלבוע, חבר מועצת המנהלים של מרכז השיקום והספורט בקריית חיים ומנהל שותף של נגישות ישראל צפון מר גיורא לב ומנהל ״בית קסלר״, מר משה דולב. חברת המועצה ומנהלת נגישות ישראל בצפון ד״ר רויטל שורץ-סבירסקי, הנחתה את האירוע. במילים נרגשות היא תיארה את עצמה כ״ילדת איל״ן״, ארגון שתרם כל כך להתאוששותה ממחלת הפוליו ולהשתלבותה בחיים באמצעות העיסוק המעצים בספורט שיקומי ותחרותי במועדון איל"ן.
ראש העיר מר אלי דוקורסקי הדגיש את החשיבות אשר קריית ביאליק מייחסת לקשר עם איל"ן  ולנושא קבלת השונה בכלל. הוא פירט את העשייה הנרחבת בעיר בנושא הנגישות ושילוב השונה בכל תחומי החיים, בהנגשה פיזית של מבני ציבור, בהסברה במערכת החינוך ובקרב עובדי העירייה. אחריו נשאו דברים מנהלי איל"ן חיפה, שהעלו על נס את השילוב עם קריית ביאליק. רונית לביא העניקה לראש העיר מתנה מרגשת פרי יצירתם של משתקמי  ״בית מרים".

 

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן