Skip to main content

המפגש החודשי של מתנדבי נ.י.צ עמד בסימן המשחקים הפאראלימפיים

 

כמידי חודש בחודשו, התכנסו מתנדבי נגישות ישראל צפון (נ.י.צ.) למפגשם. מסורת המפגשים הללו, המתקיימים עם כוס קפה וכיבוד קל בבית קסלר בקריית חיים כבר חמש שנים, הינה בד בבד הן לגבש את חבורת המופלאים הללו והן ולהעניק להם יידע והכשרה בנושאים רלוונטיים שונים הקשורים לפעילותם בנושאי הנגישות וקבלת השונה.
מפגש חודש אוקטובר עמד בסימן מידע, כבוד והוקרה לנושא המשחקים הפאראלימפיים וספורט אנשים עם מוגבלות. המפגש נפתח בדבריו של מר עוזי פרלה, מנהל מרכז הספורט של איל"ן בקריית חיים. עוזי שילב בדבריו מצגת מרגשת על זכייתה של חברת מרכז הספורט ענבל פיזארו בשלוש מדליות כסף בשחייה במהלך האולימפיאדה הפאראלימפית שנערכה השנה בלונדון. עוזי הצליח לשקף את רוח המשלחת, את עוצמת הזכייה – ולתת תחושה של גאוות יחידה לרבים ממתנדבי נ.י.צ. החברים במועדון.
לאחר מכן כיבד את את פורום מתנדבי נ.י.צ. בנוכחותו ד"ר אורי ברגמן, מדליסט אולימפי מכמה וכמה אולימפיאדות ואליפויות עולם בשחייה, מאמן שחייה ותיק ופסיכותרפיסט שיקומי במקצועו. אורי השכיל בהומור, ב-ידע רב וברהיטות לשתף את המאזינים בהיסטוריה של ספורט אנשים עם מוגבלויות, בדברי ימי האולימפיאדות הפאראלימפיות ובקשר ההדוק בין גוף ונפש בענפי הספורט של האוכלוסיות הללו.
המפגש המיוחד הציף בהתרגשות את מתנדבי נ.י.צ., שחלקם אף התנסו בעברם בתחרויות ובזכייה במדליות.

 

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן