Skip to main content

ח"כ קארין אלהרר נפגשה עם רה"ע קריית ביאליק ועם מתנדבי נ.י.צ

ביום ב' 18.4.16 הגיעה חברת הכנסת קארין אלהרר לביקור עבודה בקריית ביאליק, במהלכו נפגשה עם ראש העיר אלי דוקורסקי, חברת מועצת העיר ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי, מנהל נגישות ישראל צפון-נ.י.צ. גיורא לב, מנהלת האגף לשירותים חברתיים הגב' שוש סוקניק, מנהל אגף החינוך עמי ראובן ובכירים בעירייה ובמערך המתנדבים למען אנשים עם מוגבלויות בעיר.

 

ראש העיר הציג בפני חברת הכנסת את הישגיה של העיר קריית ביאליק בתחום הנגישות וביניהם הנגשת מוסדות תרבות וחינוך, הקמת כיתות אקוסטיות לילדים כבדי שמיעה והתקנת מעליות בבתי הספר בעיר, הנגשת בנייני העירייה כולל התקנת מעלון ומערכת שמע לכבדי שמיעה, הנגשת טקס יום הזיכרון לכבדי שמיעה, פיתוח והנגשת מגרשי משחקים, הקמת פארק ציבורי נגיש, פינות פיקניק, התאמת מעברי החצייה והמדרכות לכבדי ראיה, התקנת מערכת שמע באולם אשכול הפיס, סימון חניות נכים בסמוך למוסדות חינוך, תרבות ומרכזים ציבוריים בעיר. מנהל אגף החינוך הדגיש עד כמה מערכת החינוך בקריית ביאליק התגייסה כולה למען הנושא כאשר כבר בגיל הרך נחשפים הילדים לקבלת השונה וחשיבות המודעות לבעלי הצרכים המיוחדים.
דוקורסקי ציין בפני חברת הכנסת את החסמים הבירוקרטיים העומדים בפני הרשות במימוש ההנגשה וביקש את עזרתה בהסרתם.

חברת הכנסת אלהרר הביעה התפעלות מהפעילות הענפה בנושא ההנגשה וציינה לשבח את התנהלות העירייה ואת יוזמותיה למען אנשים עם מוגבלות: "הייתי שמחה להעתיק את הדגם של קריית ביאליק לרשויות נוספות".

 

בחלקו השני של הביקור פגשה ח"כ אלהרר את מתנדבי נ.י.צ.; היא סקרה בפניהם את עשייתה בתחום הנגישות וקבלת השונה ושיבחה את תרומתם לקידום הנושאים הללו. לאחר שהשיבה על שאלותיהם, העניקו לה מנהלי נ.י.צ. שי פרי עשייתם של משוקמי "בית מרים" מאיל"ן חיפה.

 

חה"כ קארין אלהרר בפגישה עם מתנדבי נ.י.צ.  חה"כ קארין אלהרר בפגישה עם מתנדבי נ.י.צ.

ח"כ קארין אלהרר ומר אלי דוקורסקי רה"ע ק.

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן