Skip to main content

מידע מסייע

מתחם עיריית קריית ביאליק הונגש לאנשים עם ליקויי ראייה ושמיעה

במבני עיריית קריית ביאליק הותקנו לאחרונה אמצעי הנגשה לתושבים ולמבקרים עם ליקויי ראייה וליקויי שמיעה.

 

ההנגשה ללקויי שמיעה כוללת מערכת הגברה המתקשרת עם האוזניות של המבקר במקום ומאפשרת לו לקבל שירות נגיש בדלפק המודיעין. המערכת ללקויי ראייה מספקת הוראות ניווט והגעה ליעד אשר נקלטות על ידי מכשיר המותקן על ידו של המבקר לקוי הראייה או העיוור.

הפעילות החשובה הזו הינה פועל יוצא של ההנגשה עבור אנשים עם לקויות חושים שקודמה על ידי רכז הנגישות העירוני שמחה בר, בתמיכתו של ראש העיר אלי דוקורסקי, מנכ"ל העירייה עזרא חכם וחברת מועצת העיר ומנהלת נגישות ישראל צפון-נ.י.צ. ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי. שמחה גם קידם השנה את הנגשת הטקסים הממלכתיים לכל המוגבלויות.

חשוב גם לציין כי ההנגשה הזו מתבצעת לאחר ההנגשה הפיזית במתחם שכללה התקנת תאי שירותי נכים, בניית מעלון לקומה השנייה, סימון חניות נכים תקניות. בנוסף, הותקן במקום שילוט נגיש ועובדי העירייה עברו הכשרה להגברת המודעות לנושא נגישות השירות.

בשנה הקרובה יונגשו ללקויי שמיעה אשכול הפיס והמרכז הרב תכליתי ע"ש דני זק ברח' דפנה. הפעילות הזו עולה בקנה אחד עם ה"אני מאמין" של קריית ביאליק, הצועדת בצעדי ענק לקראת הפיכתה לעיר נגישה לכל תושביה והבאים בשעריה.


בתמונות: ג'רי שרון, המקדם את פני הבאים בעמדת המודיעין, מדגים את ההתקנה ללקויי שמיעה על הדלפק עצמו ואת ההתקנה ללקויי ראייה מעל לדלת הכניסה לבניין.

 

 

ג'רי מדגים את ההתקנה עבור אנשים עם ליקויי שמיעה

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן