Skip to main content

טיול נגיש: טיילת דרום הגולן

כ-30 ק”מ של טיילת סלולה לאורך מצוקי דרום הגולן. הטיילת מקשרת את הישובים: נטור, חיספין, נוב, אבנ”י אית”ן, אליעד, גשור, בני יהודה, נאות גולן, אפיק, כפר חרוב ומבוא חמה.

כל אורכה של הטיילת נגיש גם לכיסאות גלגלים ומתאימה לרוכבי אופניים, עגלות ילדים והולכי רגל כאחד. מכיוון שהיא סלולה – הטיילת מושלמת גם לטיולי חורף.

טיילת דרום הגולן


בביקורכם בטיילת תוכלו להיחשף לחקלאות העשירה בגולן- בעיקר שטחי מרעה ועדרי בקר וכן לחזות בצמחייה אופיינית לאזור לצד גינון מרענן שנשתל בחלקים רבים של הטיילת.

הטיילת עוברת מעל מצוקי הכנרת, נחל אל-על, עין פיק, אמפי גולן, מצפה סוסיתא ועוד נקודות עניין כמו: אתר עין קשתות, מאגר בני ישראל ושלולית החורף שלצידו, מועדון הקצינים הסורי בקיבוץ אפיק אתר אליו הגיעו בזמנו המרגל אלי כהן (תצפית נהדרת לכנרת), מצפה השלום, מצוקי האון ומצפה מבוא חמה.

בטיול על הטיילת תוכלו להיכנס לישובים וליהנות מהיקבים שאטו גולן באליעד, דומיין סרור באבני איתן וקאנטיר בנטור, מחלבת נטור, מבשלת בירה פס בגשור, בתי בד הילמן בנוב וטוייסטר בגבעת יואב ועוד אטרקציות, גלריות ופעילויות.

טיילת דרום הגולן


בימים אלה עומלים על מפה מסודרת ושילוט נרחב של כל הטיילת כולל מידע על הישובים, אתרי התיירות שבדרך וכמובן מפות התמצאות וציון ק מ בכל מקטע.

לנקודת תחילת המסלול סמוך למושב נטור לחצו כאן 

לנקודת הסיום במצפה מבוא חמה לחצו כאן

טלפון: 04-6962885

סרטון על הטיילת:

טיילת דרום הגולן

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן