Skip to main content

נגישות במופעים באמפי בקיסריה

ביוני 2013 התקיימה הופעה של שלמה ארצי בקיסריה; מכירת הכרטיסים מתבצעת ע"י "אוונטים"; אנשים עם מוגבלויות מתקשים לרכוש כרטיסים מתאימים; ב- 2014 יש תלונות אחרות

במאי 2013 מגיעה תלונה בנוסח הבא כמכתב גלוי לשלמה ארצי:

"…אני בחורה בכיסא גלגלים. זה זמן רב, שאני וחברי מתכננים לחגוג לי את יום הולדתי ה… בהופעה שלך בקיסריה, בתאריך ה6.6. … נאמר לי שמכיוון שאני רוצה כרטיסים למקומות שנגישים לכסאות גלגלים, עלי להזמין דרך חברה … שנקראת ״איבנטים״. התקשרתי ל״איבנטים״, ושם במשך כל החודש האחרון, אני מקבלת את התשובה שרק המנהל יכול לאשר כרטיסים לאנשים בכיסאות גלגלים, ושהוא יחזור אלי בשעות הקרובות להשלמת העסקה. מיותר לציין שאף מנהל לא חזר אלי, וכי היום כעבור חודש, בו אני מצלצלת אליהם לפחות 3 פעמים בשבוע, עדיין אין לי כרטיסים למופע. אני תוהה ומשתהה האם באמת זהו המצב בשנת 2013, וזהו המסלול שצריך לעבור אדם היושב בכיסא גלגלים, על מנת להינות מהופעה תרבותית…".

לקראת הופעה נוספת בקיץ 2014 יש תלונה אחרת – קושי למוגבלי ניידות שלא משתמשים בכיסא גלגלים.

ביוני 2019 אנחנו מוצאים פוסט ב"פייסבוק" עם קביעה שהדרך אל המקומות הנגישים באמפי מאד לא נגישה לכיסאות גלגלים עד כדי צורך להרים אותם. מוזכר גם שאנשים עם מוגבלות יכולים לשבת רק במקומות היקרים ומשלמים בהתאם.

אנחנו פועלים לשיפור השירות בחברות להזמנת כרטיסים כך שאנשים עם מוגבלויות יוכלו להזמין כרטיסים ולהגיע למופעים בצורה נגישה ומכובדת ככל האפשר.


 

מידע נוסף וקישורים

 



מצגת סקר נגישות הגן הלאומי קיסריה(התיאטרון הרומי) – כל הזכויות שמורות לעמותת נגישות ישראל

אילוסטרציה באדיבות WEBSTOCKPRO

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן